انجمن برنامه نویس

طراحی و توسعه : CRM - سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان

شروع موضوع توسط arg_89 ‏27/11/18 در انجمن طراحی و توسعه سیستم های تحت وب

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. arg_89
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏27/11/18
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    راز شگفت انگیز مدیران موفق چیست؟
    اجازه دهید با یک مثال مرتبط توضیحات مربوط به نرم افزار CRM را شروع کنم. یک رهبر ارکستر همیشه بهتر از تمام گروهش نواختن ساز را بلد است، اما هیچ وقت خودش ساز نمی‌زند. او به جای اینکه ساز بزند اعضای گروه خود را هدایت می‌کند تا زیباترین قطعات نواخته شود.

    شما هم اگر می‌خواهید در کسب و کارتان پیشرفت و رشد زیادی داشته باشید، باید همانند رهبر ارکستر از نواختن ساز دست بکشید. البته این به معنای بیکار ماندن نیست، بلکه باید مثل رهبر ارکستر کارهای ارزشمندتری انجام دهید تایک موسیقی دلنواز خلق شود.
    crm-1.png

    مهم ترین کار در مدیریت چیست؟

    یکی از مهم‌ترین کارها در مدیریت ساختن اهرم است. همانطور که می‌دانید اهرم وسیله‌ای است که توسط آن می‌توان با نیروی کمتر بارهای سنگین تری را جابه جا کرد.

    مطمئنم پس از مدتی استفاده از نرم افزار CRM تایید می‌کنید که این نرم افزار یکی از اهرم هایی است که باعث پیشرفت و رشد در کسب و کار شما شده است.

    چند مشکل رایج مدیران
    • اگر من نباشم کارمندان کار نمی‌کنند.
    • وظایف کارمندان در زمان مشخص انجام نمی‌شود.
    • اگر به کارمندان آزادی و اختیار بدهیم سواستفاده می‌کنند.
    • نمی‌توانیم دلایل تعلل در کارهای شرکت را شناسایی کنیم.
    • نمی‌توانیم به راحتی آمار و گزارشات دقیقی برای تحلیل داشته باشیم.
    • پیگیری‌ها به موقع انجام نمی‌شوند و مشتریان احتمالی از دست می‌روند.
    این مشکلات برایتان آشناست؟
    CRM یک راه تضمین شده برای مدیریت آسان

    با استفاده از نرم افزار CRM نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان کار خود را به خوبی انجام دهند. بلکه می‌توانید در هر مکانی که هستید با دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار CRM کارمندان می‌دانند که کم کاری و یا هر گونه سوءاستفاده ایی از چشم شما مخفی نخواهد ماند و هچنین گزارشاتی که از نحوه عملکرد آنها بدست می‌آورید می‌تواند باعث ایجاد انگیزه برای آنها بشود و کارها همیشه به خوبی انجام بپذیرند.

    طبیعتا برای شما و سایر اعضای شرکت اتفاق افتاده که به دلیل مشغله کاری، بعضی از وظایف به موقع انجام نشده و یا خیلی پیگیری‌هایی که می‌توانستند مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنند به دلیل فراموش شدن یا به موقع پیگیری نشدن این شانس را از دست داده اند. این فراموشی‌ها آمار قابل توجهی را در شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده اند که با جلوگیری از آنها می‌توان نتایج شگفت انگیزی را در کسب وکار مشاهده کرد.


    ویژگی‌های کلی نرم افزار CRM

    نرم افزار CRM به صورت خودکار وظایف و پیگیری‌های مشخص شده برای کارمندان را در زمان‌های معین به آن‌ها یادآوری می‌کند.

    این نرم افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می‌کند اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می‌شود که به سادگی و به سرعت می‌تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترستی پیدا کرد.

    این سوابق عبارتند از: تماس های انجام شده، پیامک‌ها، ایمیل‌ها، فکس ها، پیگیری‌های انجام شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس های قبلی چه بوده است.

    [​IMG]
    همچنین امکان انجام درخواست های درون سازمانی مانند درخواست مرخصی, درخواست برگزاری جلسه و سایر درخواست های داخلی که ممکن است در کسب و کار خود داشته باشید را می توانید در نرم افزار CRM به راحتی هدایت کنید.

    می‌توانید آمار و نمودارهای گویایی از وضعیت کسب و کار و سازمان خود داشته باشید که در تصمیم گیری های اساسی به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

    برای آشنایی بیشتر با نرم افزار CRM و مطالعه‌ی کامل این مطلب به CRM - سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان مراجعه کنید.
     
    آخرین ویرایش: ‏27/11/18