انجمن برنامه نویس

آموزش : چرا رپورتاژ خبری؟

شروع موضوع توسط zahra-hamedani ‏31/8/18 در انجمن سئو و بهینه سازی وب سایت

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. zahra-hamedani
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/18
    ارسال ها:
    53
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    12
    ممکن هست این سوال برای بسیاری از مخاطبان پیش بیاد که چرا ریپورتاژ آگهی تا این حد روش تاثیرگذاری هست و هر روز کسب و کار‌های بیشتری به فکر استفاده از آن هستند؟ بهترین پاسخی که برای این سوال پیدا می‌شود این هست که رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که مخاطب با دیدن خبر و یا یک واقعیت علمی با آن مواجه می‌شود
    انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌ها پربازدید چه مزایایی دارد؟
    بنابراین راحت‌تر به آن متن تبلیغاتی اعتماد می‌کند و با اشتیاق بیشتری آن مطلب را دنبال می‌کند. به این ترتیب مخاطب بدون آن که متوجه باشد در حال مشاهده یک محتوای تبلیغاتی هست، رپورتاژ خبری را تا انتها مطالعه می‌کند و به صورت غیر مستقیم، پیامی که در آن متن هست را دریافت می‌کند
    به عنوان مثال رستوارنی را در نظر بگیرید که برای طبخ غذا از گوشت ارگانیک و یا محلی استفاده می‌کند. تصور کنید اگر این رستوران مزایای استفاده از چنین گوشتی را در قالب یک داستان جذاب معرفی کند، چه تاثیر مثبتی می‌تواند بر ذهنیت مشتریان ایجاد کند. به عبارتی رپورتاژ آگهی علاوه بر تبلیغ یک محصول و یا خدمات بخصوص، مشتری را از مزایا و ویژگی‌های منحصربفرد آن هم مطلع می‌کند تا فرد با آگاهی از این موارد، محصول را استفاده کند.
    علاوه بر این، رپورتاژ آگهی منبع درآمد مناسبی هم برای سایت مبداء هست که خبر تبلیغاتی در آن منتشر می‌شود. ادمین سایت‌های پربازدید می‌توانند از این روش برای کسب درآمد استفاده کنند و بخشی از هزینه‌های نگهداری سایت را با استفاده از آن جبران کنند. این در حالی هست که رپورتاژ آگهی تاثیر قابل توجهی در افزایش تعداد خوانندگان سایت و همچنین زمانی که برای مشاهده مطالب سایت صرف می‌کنند دارد.
    ادامه دارد...
    در ادامه قصد داریم انواع مختلف ریپورتاژ خبری را معرفی کنیم و به تفاوت‌ آن‌ها با یکدیگر اشاره کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید تشخیص بدهید کدام نوع آن مناسب کسب و کار شما است.
    منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب
    www.armanic.com
    www.modireweb.com