انجمن برنامه نویس

خبر : پیشفرض انواع روش های بازاریابی الکترونیکی چیست و کدام یک برای ما مناسب است؟...

شروع موضوع توسط minajafari ‏13/2/18 در 12:50 عصر در انجمن تازه‌های دنیای کامپیوتر ، فناوری و برنامه نویسی

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. minajafari
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏28/11/17
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    جنسیت:
    زن
    با یادگیری انواع روش های بازاریابی الکترونیکی می‌توان انقلابی در شغل خود به وجود آورد. متاسفانه برخی افراد همچنان بر روی روش های سنتی بازاریابی تاکید داشته و به استفاده از دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی عقیده‌ای ندارند، در حالی که می‌دانیم اقداماتی همچون طراحی سایت تاثیر شگرفی بر روی پیشرفت کسب و کار ما خواهد گذاشت.

    منظور ما کنار گذاشتن کامل روش های بازاریابی سنتی نیست، بلکه هزاران سال دیگر هم می‌توان در جای مناسب از آن‌ها استفاده کرد، اما باید قبول کنیم بهره بردن از مزایای انواع روش های بازاریابی الکترونیکی در برخی موارد و برخی کسب و کارها بهره وری فوق‌العاده بیشتری در مقایسه با حالت عادی دارد. در هر صورت تمامی شغل ها می‌توانند از این روش ها استفاده کنند. گستردگی و تنوع انواع روش های بازاریابی الکترونیکی به حدی است که برای هر نوع شغل و با هر نوع فعالیت روشی برای تبلیغات بسیار پربازده در دنیای مجازی یافت خواهد شد.

    آشنایی با انواع روش های بازاریابی الکترونیکی
    در میان انواع روش های بازاریابی الکترونیکی برترین مورد سئو سایت بوده نخستین قدم آن و اصلی‌ ترین پیش نیازش طراحی سایت است. در این روش تلاش می‌شود از موتورهای جستجو برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان کمک گرفت. این بازدیدکنندگان در ادامه خیلی راحت و با ترفندی ساده تبدیل به مشتریان شما می‌شوند. در دیجیتال مارکتینگ هیچ روشی به اندازه سئو سایت پربازده نیست، به طوری که می‌تواند وضعیت یک کسب و کار را زیر و رو کند.

    [​IMG]

    اما نکته اینجاست که این مورد نیازمند صرف هزینه و زمان بالایی است. اگر یک کسب و کار برای بازاریابی به هر دلیلی عجله داشته و باید در مدت زمانی مشخص و تعیین شده به هدفش برسد، در بین انواع روش های بازاریابی الکترونیکی سئو سایت توصیه نمی‌شود. در این روش از آنجایی که همه چیز بر عهده گوگل قرار دارد، ما تنها می‌توانیم بر اساس قوانین این موتور جستجو فعالیت کرده و چشم انتظار مشاهده نتیجه باشیم. اینکه وب سایت ما چه زمانی در نتیجه جستجوی عبارات و یا کلمه هایی خاص در صفحه اول گوگل ظاهر می‌شود به طور دقیق قابل تعیین نیست.

    [​IMG]

    اما اگر کسب و کاری در استراتژی خود استفاده از دنیای مجازی برای بهبود وضعیتش را در نظر گرفته و دوست دارد به طور کلی به کمک انواع روش های بازاریابی الکترونیکی میزان درآمد و تعداد مشتریانش را در مدت زمانی قابل قبول افزایش بدهد، می‌تواند بر روی سئو سایت حساب باز کند. با وجود تعدد روش های دیجیتال مارکتینگ، همچنان از سئو به عنوان بهترین، پربازده‌ ترین و مفیدترین روش یاد می‌کنند.

    [​IMG]

    برای کسب و کارهایی که نیاز دارند در زمانی قابل قبول و به صورت تضمین شده مشتریان زیادی داشته باشند تبلیغات بنری پیشنهاد می‌شود. بدون شک وب سایت شما بعد از طراحی شدن بازدیدکننده زیادی نداشته و به همین دلیل نمی‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد، به همین دلیل با قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در وب سایت های دارای بازدیدکننده بسیار زیاد سعی می‌شود از ظرفیت آن‌ها در جذب مخاطب بالا استفاده کرد.

    [​IMG]

    در انتخاب وب سایت برای قرار دادن بنر خود بر روی آن باید به یک نکته مهم توجه کرد. قرار دادن بنر بر روی یک وب سایت دارای روزانه ۱۰۰ هزار بازدید که زمینه فعالیت یکسانی با شما دارد، در مقایسه با زمان قرار دادن بنر بر روی وب سایتی با ۵۰۰ هزار بازدید روزانه که زمینه فعالیت متفاوتی داشته و یا فعالیتش عمومی است، بازدهی بسیار بسیار بیشتری خواهد داشت. پس تلاش کنید وب سایت هایی را برای تبلیغ انتخاب کنید که کاربران آن‌ها، کاربران علاقه‌مند به فعالیت شما نیز باشند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. اینتن مفتخر به ارائه مشاوره های تخصصی به کاربران در زمینه انواع روش های بازاریابی الکترونیکی و دیجیتال مارکتینگ طی چند سال بوده است و در این زمینه تجارب زیادی دارد. کارشناسان ما می‌توانند در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و سایر روش های دیجیتال مارکتینگ شما را راهنمایی کنند.