آموزش : پشتیبانی در طراحی سایت:

  • شروع کننده موضوع sh369
  • تاریخ شروع

sh369

عضو سایت
تازه وارد
#1
یکی از مهم ترین مراحلطراحی سایتمرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد .

طراحی سایتبدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هرشرکت طراحی سایتیک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند .

در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم .

سیستم پشتیبانی تلفنی
این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است .

در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود .

در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های خود مطلع باشند.

در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود .

یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود .

سیستم پشتیبانی تیکتینگ
یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی درطراحی سایتسیستم تیکتینگ است .

در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد .

روش کار این سیستم به این صورت است که ابتداشرکت طراحی سایتاقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند .

هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند .

در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند .
 
بالا