انجمن برنامه نویس

آموزش : ویژگی های یک هاست مطلوب از زبان پلیس فتا

شروع موضوع توسط sitecup ‏20/6/17 در انجمن مدیریت محتوا ها (cms)

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. sitecup
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏20/2/17
    ارسال ها:
    179
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    20
    جنسیت:
    زن
    ویژگی های یک هاست مطلوب از زبان پلیس فتا

    آپ تایم بودن هاست:

    معمولاً اكثر شركتها ادعا دارند كه سرویس Hosting آنها 100% آپ‌تایم می‌باشد كه معمولاً هیچ شركتی این شرایط را ندارد. ولی هر چه میزان آپ تایم بودن یک هاست نزدیک به 100% باشد با کیفیت بودن این هاست را نشان می‌دهد. یك شركت معتبر برای اطمینان دادن به مشتری در این مورد می‌تواند این امر را تضمین نماید تا در صورت پائین بودن وب‌سایت با توجه به خسارت وارد به صاحب آن، غرامت پرداخت نماید.
    جهت راستی‌آزمائی ادعای این شركت‌ها چندین سرویس رایگان جهت مانیتورینگ وب‌سایت‌تان در اینترنت وجود دارد كه مراقبت ۲۴ ساعته وب‌سایت‌تان را برعهده گرفته و آن را از نقاط مختلف دنیا کنترل کرده و مرتبا وضعیتش را به شما گزارش دهند. با این سرویس‌ها می‌توانید مراقب باشید که وب‌سایت تان دائما آن‌لاین بوده و به درستی کار کند. همچنین مهمتر از آن، هنگامی که وب‌سایت روی کامپیوترتان بالا نمی‌آید، اول از همه باید مطمئن شوید که مشکل از کامپیوتر شما یا شرکت سرویس دهنده اینترنت‌تان است، یا اینکه هاست وب‌سایت‌تان مشکل پیدا کرده و در همه جا Down شده و با مشکل مواجه شده است.
    مهمتر از همه این‌که وب‌سایت شما مورد حملاتی از قبیل DDOS، DOS و غیره قرار گرفته و از دسترس خارج می‌شود، در اولین فرصت با خبر شده و می‌توانید به شکل مناسبی عکس‌العمل نشان دهید. این عکس‌العمل می‌تواند هماهنگی‌های لازم با پشتیبانی هاست برای بالا بردن منابع سیستم، یا کشف و بلاک کردن افراد حمله کننده باشد. در مطالب آموزشی بعدی تعدادی از این سرویس‌ها را معرفی خواهیم كرد.
    لذا همانطور كه در بالا گفتیم با استفاده از این سرویس‌ها یا سرویس پیشنهادی شركت مربوطه و طبق مفاد قید شده در قرارداد منعقده بین خود و آن شركت درصورتی‌كه اتفاقات یاد شده بالا افتاد با توجه به Downtime و میزان خسارت وارده، غرامت دریافت نمائید.
    خرید هاست
    پشیتبانی‌فنی:

    با توجه به اینكه اكثر مشتریان سواد فنی در مورد Hosting ندارند لذا پشتیبانی فنی از مهمترین سرویس‌های یك شركت خدمات Hosting است كه موارد پیش‌فرض آن را باید به مشتری بصورت رایگان ارائه نماید چراكه هر چقدر یک هاست از نظر کیفیت و قدرت قوی، اما پشتیبانی خوبی نداشته باشد یک هاست خوب تلقی نمی‌شود. موارد مطروحه در پشتیبانی فنی باید بصورت كامل در قرارداد فی‌مابین شركت و مشتری قید گردد و جزئیات فنی این‌ موارد باید در پیوست فنی قرارداد موجود باشد. تعدادی از موارد پیش‌فرض از پشتیبانی فنی در ذیل آمده كه با توجه به نیاز مشتری با توافق روی هزینه‌ها می‌توانند مواردی را در قرارداد اضافه نمایند.
    چند مورد از پشتیبانی فنی:
    انتقال‌هاست‌از یک هاست به هاست دیگر
    مراقب از پوشه‌ها و دیتابیس‌ها به صورت جدی
    بک آپ گرفتن روزانه
    برگرداندن بک آپ
    امروزه پشتیبان گیری با استفاده از سیستم محافظت دائمی از اطلاعات (R1Soft) و دسترسی کاربران به بک‌آپ صورت می‌پذیرد.
    همچنین باید شركت تضمین نماید بخشی حفاظت شده جهت قرارگیری سرورهای BackUp در نظر گرفته شده، که بک‌آپ های تهیه شده توسط سیستم محافظت دائمی از اطلاعات ، در محلی حفاظت شده از آتش‌سوزی و زلزله و سایر سوانح طبیعی و... نگهداری ‌شود.
    همچین سرورهای بک‌آپ دارای 2 هارد و تکنولوژی آینه‌ای هستند که حتی اگر یک هارد سرور بک‌آپ از سرویس‌دهی خارج شود ، باز سرور بک‌آپ به سرویس‌دهی ادامه دهد. شرکت می‌بایست در مورد سالم بودن بک آپ‌ها و به روز بودن آنها مسئولیت پذیر باشد. در آخر، پاسخ گویی سریع و داشتن کارمندان مجرب و ماهر از ویژگی‌های یک پشتیبانی فنی مطلوب می‌باشد. ادامه ویژه گی‌ها را در مقالات بعدی، ذکر خواهیم کرد.
    تور تایلند