نحوه راه اندازی کسب وکار

mahla09

کاربر تازه وارد
تازه وارد


نحوه راه اندازی کسب وکار
انجام تحقیقات عمیق در بازار و انتخاب بهترین ساختار سازمانی تنها بخشی از مراحل آماده سازی تجارت است.

شروع کار هیجان انگیز است اما اگر خود را برای آنچه ممکن است پیش بیاید ، می تواند چالش های غیرمنتظره ای ایجاد کند

هر مشاغل با یک ایده شروع می شوند
هنگام تنظیم ایده تجاری ، با تعیین نقاط قوت ، توانایی ها و علایق خود شروع کنید.
چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. اشتیاق شما را به سمت موفقیت سوق می دهد زیرا به شما این امکان را می دهد تا علی رغم موانعی که هنگام شروع کار با آن روبرو هستید کاملاً به اهداف خود متعهد شوید.
به عنوان مثال ، اگر از نوشتن و تدریس لذت می برید ، می توانید مهارت های خود را با ایجاد محتوای آموزشی و دوره های آنلاین به یک تجارت موفق تبدیل کنید.

ابزارهایی مانند Google Trends به شما کمک می کنند تا ایده های تجاری آنلاین خود را ارزیابی و اعتبار سنجی کنید. این شما را قادر می سازد ببینید روند بازار در حال رشد است یا در حال کاهش است. تمام آنچه شما نیاز دارید اینست که کلمات کلیدی مربوط به تجارت را در آن وارد کنید ، و نتایج نشان دهنده علاقه کاربران موتور جستجو به مرور زمان است.

با نگاهی به روندها می توانید به این نتیجه برسید که آیا محصولات یا خدمات بالقوه می توانند یک ایده تجاری پایدار باشند. این ایده را به طور مداوم اصلاح و تعریف جدیدی کنید تا زمانی که ایده مناسب را پیدا کنید.
در مورد فرآیندهای فعلی آنها اطلاعات کسب کنید و آنچه در آنها کم است را دریابید. به این فکر کنید که چگونه می توانید با راه اندازی کسب و کار خود و ارائه محصول یا خدمات با ارزش تر ، خلا را پر کنید.

با انجام تجزیه و تحلیل SWOT می توانید در مورد رقبا نیز اطلاعات کسب کنید . این به شما کمک می کند تا استراتژی های تجاری را برای بهره گیری از تجربیات آنها تدوین کنید.
بفهمید که آنها چه کاری درست انجام داده اند ، چه اشتباهی انجام داده اند و از اشتباهات مشابه در تجارت جدید خود اجتناب کنید.




تحقیقات بازار - تنظیم ایده تجاری خود با مخاطب مورد نظر خود
تحقیقات بازار ضروری است زیرا بینش هایی در مورد شیوه های رقابت ، ترجیحات مشتریان بالقوه شما ، روند بازار ، رفتار مصرف کننده و جمعیتی شما فراهم می کند.

با درک اینکه مشتری های شما چیست شروع کنید. شخصیت های خریدار ایجاد کنید که منعکس کننده افرادی باشد که محصول یا خدمات شما را می خرند.
شخصیت های خریدار که به خوبی طراحی شده اند ، می توانند بینش در مورد رفتارهای خرید مصرف کننده را نشان دهند. می توانید از این اطلاعات برای کمک به تجسم افرادی که محصول یا خدمات شما را می خرند ، برنامه ریزی کمپین های ارتباطی و ایجاد استراتژی های بازاریابی ، کمک کند.
همچنین می تواند ایده هایی برای بهبود محصولات موجود و ارائه راه حل های جدید برای رفع چالش های خاص بازار به شما ارائه دهد.

صفحه اصلی Google Analytics

Google Analytics یکی دیگر از ابزارهای مفید است که به شما کمک می کند تا در مورد مشتریان خود از جمله سن ، جنسیت و علایق خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما می توانید این ابزار رایگان را به عنوان یک افزونه در وب سایت خود نصب کنید و چنین اطلاعاتی را درباره افرادی که از سایت شما بازدید می کنند مشاهده کنید.


یافته های خود را خلاصه کنید
برای جمع بندی داده های شما ، یافته ها باید شامل پیشینه مطالعه شما ، لیست شرکت کنندگان و نتایج تحقیقات شما باشد. داشتن تمام اطلاعات ارائه شده زمینه یافته ها را فراهم می کند و جریان منطقی ایده ها را تضمین می کند.


هنگام یادگیری نحوه راه اندازی کسب و کار خود ، انواع مختلفی از برنامه های تجاری وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید.
اهداف همه آنها متفاوت است ، اما تهیه یک برنامه تجاری سنتی بیش از حد کافی برای کسب و کار نوپای شما خواهد بود.
یک طرح تجاری سنتی با موضوعات مختلفی که برای تأمین مالی یک شرکت ، محاسبه پیش بینی های آینده و ارتباط با مشتریان لازم است ، سروکار دارد.

معمولاً شامل بخشهای زیر است.

خلاصه اجرایی
یک خلاصه اجرایی تجارت شما ، چشم انداز آن ، مشکلاتی را که به دنبال حل آن است و پیش بینی های مالی را توصیف می کند.

برای توضیح هدف از تجارت خود با یک بیانیه ماموریت شروع کنید. برای ایجاد اعتبار می توانید در مورد تاریخچه مختصر شرکت ، تیم مدیریتی ، محل سکونت و تعداد کارمندان شرکت بیشتر بحث کنید.

به همین ترتیب ، برای دستیابی به پیشرفت شرکت و سنجش موفقیت آن ، دستاوردهای اساسی و نقاط عطف ضروری است.

انتخاب کنید محصولات را به نمایش بگذارید و درباره ویژگی ها و مزایای آنها صحبت کنید.

اگر می خواهید سرمایه گذارانی را به سرمایه گذاری جدید خود جذب کنید ، از جمله تاریخچه مالی و پیش بینی ها نیز توصیه می شود.

در آخر ، از فرصت استفاده کرده و در مورد اهداف تجاری خود بحث کنید. در برنامه کاری خود توضیح دهید که چگونه قصد دارید در سالهای آینده کسب و کار خود را رشد دهید.

توضیحات شرکت
نام تجاری خود را فاش کنید و صاحبان مشاغل را در توضیحات شرکت معرفی کنید .

اگر به دنبال سرمایه گذار هستید ، توضیح دهید که چرا محصولات شما برای بازار هدف مشخص شما ارزشمند هستند.

در مرحله بعدی ، به طور خلاصه در مورد آنچه که قصد دارید طی یک زمان خاص به نتیجه برسانید - حفظ سود یا افزایش سهم بازار - بحث کنید.

برای نشان دادن اشتیاق خود برای موفقیت ، برنامه کسب و کار خود را در کنار تاریخ شروع برنامه ریزی شده و مهلت 12 ماه بعدی یا همین مدت مشخص کنید.

همچنین ساختار قانونی تجارت خود را بیان کنید.


محصولات و خدمات ارائه شده
محصولات و خدمات خود را کاملاً توضیح دهید. روی نحوه موفقیت آنها در تأمین نیازهای مشتریان تمرکز کنید.


تحلیل بازار
انجام تجزیه و تحلیل بازار برای به دست آوردن درک عمیق تر از عملکرد رقبای شما. در مورد نقاط قوت آنها بیشتر بیاموزید و روند کسب و کار کوچک خود را برای ادامه کار تحلیل کنید.

با تصمیم گیری در مورد هدف مطالعه خود شروع کنید. این می تواند برای ارزیابی خطرات ، کاهش مسائل احتمالی یا ایجاد فرصت باشد.

تعیین وضعیت فعلی صنعت و جهت آن باید گام بعدی شما باشد.

معیارهایی مانند اندازه ، روند و رشد پیش بینی شده را ارائه دهید و از ادعاهای خود با اطلاعات مربوطه پشتیبان تهیه کنید.

هنگامی که از چشم انداز صنعت مطلع شدید ، بازار را تجزیه و تحلیل کنید و مشتریان بالقوه خود را تجسم کنید.




برای قالب طرح تجاری قابل درک ، نکات زیر را در تجزیه و تحلیل بازار خود بگنجانید:

تیم سازمان و مدیریت
ساختار حقوقی تجارت خود را توصیف کنید - سه نوع اصلی اشخاص حقوقی عبارتند از: انحصار مالکیت ، مشارکت و شرکت.

مشهورترین نوع تجارت ، یک شرکت انحصاری است که به شما امکان کنترل کامل شرکت خود را می دهد. نصب آن با کمترین هزینه ساده و آسان است. با این حال ، تحت این ساختار ، شما شخصاً مسئول کلیه تعهدات مالی تجارت خواهید بود.

اگر کسب و کار شما صاحبان متعددی دارد ، می توانید ساختار آن را به صورت مشارکتی تنظیم کنید. علیرغم سادگی و انعطاف پذیری آن ، نکته منفی این است که شرکا شخصاً مسئول تعهدات مشارکت هستند.

سرانجام ، شرکت سهامی حقوقی است که توسط اشخاص حقیقی یا سهامداران ساخته شده است. مالکان در قبال بدهی ها یا بدهی های شرکت ، از دارایی های شخصی خود محافظت نمی کنند.

ضرر اصلی ، مقدار زیادی پول است که برای تشکیل یک شرکت از جمله ثبت گسترده اسناد مورد نیاز است.

پس از نهایی کردن ساختار تجاری خود ، یک نمودار سازمانی ارائه دهید که به عنوان نمایشی گرافیکی از مدیریت و کارمندان آن باشد.

استراتژی بازاریابی
با ورود به بازار و افزایش تقاضا ، روی استراتژی های خود تمرکز کنید.

به طور خلاصه ، در زیر اهداف اصلی ذکر شده در بخش بازاریابی و فروش شما ذکر شده است .

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد - با تأمین نیازهای مردم و ارائه ارزش ، ارتباط محصولات یا خدمات را به مردم ارائه می دهد. یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد نیز محصولات شما را از رقبا متمایز می کند.
استراتژی قیمت گذاری - روشی برای تعیین مقدار پولی که باید برای یک محصول یا خدمات شارژ کنید. این روش به تولید و به حداکثر رساندن سود شما کمک می کند.
طرح فروش یا توزیع - طرحی برای چگونگی دستیابی به مشتریان. همچنین برای اندازه گیری اثربخشی کانالهای توزیع استفاده می شود.
طرح بازاریابی - یک برنامه بازاریابی جامع و مبتنی بر داده می تواند نتایج مورد نظر شما را ارائه دهد. با این حال ، قبل از ادامه کار ، ما ابتدا توصیه می کنیم یک استراتژی مارک تجاری تدوین کنید .
بودجه - نیاز به یک فرو رفتن عمیق در هزینه های مورد انتظار برای بازاریابی دارید. همچنین ، همانطور که مشتری بیشتری می آورید ، باید انگیزه ها و میزان مراجعه را تعیین کنید.
پیش بینی های مالی (و درخواست های مالی)
یک برنامه مالی ، نمایشی کلی از پیش بینی های مالی شرکت شما برای رشد ، به سرمایه گذاران هدف ارائه می دهد.

اگر صاحب یک کسب و کار نوپا هستید ، پیش بینی های مالی می تواند به شما در تهیه بودجه ، اندازه گیری سودآوری و تعیین اهداف مالی کمک کند.

از طرف دیگر ، پیش بینی های مالی با کمک مداوم به آنها در دستیابی به اهداف ، می تواند تجارت را تأسیس کند.

با برجسته سازی عملکرد آن ، پتانسیل تجارت خود را نشان دهید. صورت درآمد شرکت ، پیش بینی جریان وجوه نقد و ترازنامه را وارد کنید.

برای جمع بندی رشد ، افزودن نمودار و نمودار در بخشهای برنامه مالی الگوهای برنامه تجاری ایده خوبی است.

یک تیم عالی جمع کنید
در صورت استخدام افراد مناسب ، شرکت ها شانس بیشتری برای موفقیت دارند. برای ایجاد یک تیم متعادل ، ابتدا نقاط قوت و ضعف خود را تحلیل کنید. کارمندانی پیدا کنید که بتوانند مهارتهای شما را در میز کار تکمیل کنند.

هنگام شروع فرایند استخدام ، باید نحوه اعلام موقعیت ، تدوین معیارهای انتخاب کارمند ، ارائه مراحل مراحل مصاحبه و انتخاب مصاحبه کنندگان مناسب را استراتژی دهید.

کمیته جستجوی استخدام باید شرح شغلی ایجاد کند و یک بسته رقابتی برای جبران مزایا و مزایا تهیه کند.

صفحه اصلی LinkedIn

برای یافتن افرادی که در صنعت دارای مهارت های مناسب هستند ، در چنین بسترهایی مانند LinkedIn تبلیغ شغل کنید. شما هم می توانید آنها را از طریق پست کار پرداخت می شود پیدا کردن و یا به آنها دسترسی داشته از طریق صفحه خود را از شرکت، مشخصات شخصی، و یا گروه های مربوط برای رایگان .

فضایی برای کسب و کار خود انتخاب کنید
هنگام انتخاب مکان کسب و کار ، الزامات و نیازهای شرکت خود را در نظر بگیرید . قوانین را جستجو کنید ، با سایت های رقبا آشنا شوید و در مورد گزینه های موجود تحقیق کنید.

نگاهی به پیامدهای مالیات ایالتی و محلی موقعیت احتمالی خود بیاندازید . درصورتیکه توصیه می شود برای دریافت مزایای مالیاتی در مکانی خارج از منطقه یا شهرداری خاص تر باشید ، نوع و مکان کسب و کار شما می تواند حکم کند.

در حالی که مشاغل خود را برای رشد آماده می کنید ، ارزیابی کنید که منطق بیشتری دارد که یک فضای اداری بخرید یا یک فضای تجاری را اجاره کنید. نوع تجارت شما نوع پیش فرض مورد نیاز شما را تعیین می کند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کالاهایی را بفروشید ، فروشگاه خرده فروشی توصیه می شود. از طرف دیگر ، در صورت ارائه خدمات حرفه ای ، می توانید فضای اداری مشترکی را با اتاق جلسات راه اندازی کنید.

ایجاد یک وب سایت تجاری
برای افزایش اعتبار کسب و کار خود ، باید یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید . اگر به خوبی نگهداری شود ، می تواند به شما کمک کند حضور آنلاین خود را تقویت کرده و با مشتریان خود ارتباطی قوی برقرار کنید. یک وب سایت حرفه ای همچنین می تواند به عنوان ستون فقرات تجارت شما باشد که از تلاش های بازاریابی دیجیتال آن پشتیبانی می کند.

اولین قدم برای ایجاد یک وب سایت خرید یک نام دامنه کوتاه و گیرا است. با استفاده از جستجوگر دامنه ، موارد موجود را بررسی کنید و یک نام دامنه را به نمایندگی از نام تجاری و نام تجاری خود انتخاب کنید.

مرحله بعدی یافتن یک شرکت ارائه دهنده هاست است. نوع وب سایتی را که می خواهید و میزان بازدیدی که قصد دارید به آن اختصاص دهید در نظر بگیرید.

در اینجا در میزبان فا، ما برنامه های میزبانی مقرون به صرفه ای ارائه می دهیم که می تواند وب سایت های هر اندازه و هدفی را تأمین کند.

برنامه های میزبانی میزبان فا
هاست اشتراکی
یک انتخاب عالی برای وب سایت های کوچکتر است که انتظار بازدید زیاد ندارند. این یک مکان عالی برای شروع مشاغل کوچک است زیرا میزبانی اشتراکی مقرون به صرفه است و منابع کافی را برای میزبانی یک وبلاگ کوچک یا متوسط یا یک سایت تجاری متوسط فراهم می کند.

هاست وردپرس به طور خاص برای وب سایت های وردپرس طراحی شده است. این نوع میزبانی منابع کافی را برای راه اندازی یک وب سایت با مقیاس بزرگتر به صورت یک وبلاگ ، یک سایت تجاری یا حتی یک سایت تجارت الکترونیک کوچکتر فراهم می کند.


هاست ابری برای پروژه های مقیاس بزرگ ایده آل است. منابع کافی برای راه اندازی مقدار نامحدود وب سایت از هر اندازه را فراهم می کند. همچنین با پشتیبان گیری خودکار روزانه ، تعداد اختصاص یافته منابع و آدرس IP اختصاصی ارائه می شود.

همچنین هاست ایران را ارائه می دهیم ، که همه کاره ترین گزینه میزبانی وب برای مقیاس گذاری وب سایت ها است.

هنگامی که برنامه میزبانی مناسب برای وب سایت مشاغل خود را انتخاب کردید ، وقت آن است که به سیستم عامل های مختلف مدیریت وب سایت نگاهی بیندازید.

بخوانید: میزبان فا ارائه دهنده بهترین هاست ایران
سیستم های مدیریت محتوا (CMS) شما را قادر می سازد تا از طریق ویرایش و انتشار ، وب سایت های حرفه ای بسازید و محتوای وب را مدیریت کنید. شما می توانید از میان گزینه های مختلف CMS موجود مانند وردپرس ، بلاگر و جوملا یکی را انتخاب کنید! .

WooCommerce افزونه ای است که می توانید با وردپرس برای وب سایت مشاغل خود استفاده کنید. این یک پلت فرم تجارت الکترونیکی منبع باز رایگان و بسیار قابل تنظیم است. شرکت های کوچک و متوسط می توانند از مجموعه گسترده آن از پلاگین ها و تم های شخص ثالث رایگان و پولی برای فروشگاه های خود استفاده کنند.

یک عملکرد وبلاگ نویسی داخلی نیز وجود دارد که ارسال مطالب و تقویت نام تجاری را برای شما آسان می کند. WooCommerce در حالی که به راحتی با وردپرس ادغام می شود ، یک بستر فنی بسیار فنی است که حداقل به برخی از دانش برنامه نویسی و مهارت های فنی نیاز دارد.

کسب و کار خود را راه اندازی کنید و بر رشد تمرکز کنید
موفقیت یک شغل یک شبه به دست نمی آید. برای افزایش سود از طریق اقدامات مختلف ، زمان و تلاش لازم است.
اول ، شما باید مراقب نیازهای مشتریان خود باشید. وقتی می توانید مشتری های خود را شناسایی و درک کنید ، می توانید از این دانش و تجربه برای تولید محصولات ، راه حل ها و خدمات ارزشمند استفاده کنید.
خدمات خوب مشتری باید در مرحله بعدی قرار بگیرد زیرا هدف آن این است که مشتری ها احساس خاصی داشته باشند و آنها را راضی نگه دارند. مایل باشید فوراً به آنها کمک کرده و آنها را حل کنید با پاسخ سریع و کارآمد به سوالات آنها ، قدم اضافی را برای ارائه دانش خود بردارید.

مبارزات بازاریابی
ادغام روشهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و تلاشهای رسانه های اجتماعی را در استراتژی بازاریابی خود برای ارتقا business تجارت خود به مخاطبان بیشتر قرار دهید.

همچنین بخوانید: تاثیر سئو بر سرعت سایت
فقط تشویق مردم به خرید از شما کافی نیست. آنها باید علی رغم رقبای شما مشتریان وفادار به برند شما باشند. تنها با ارائه خدمات و مساعدت های عالی وفاداری مشتری را کسب خواهید کرد.
گوش دادن به مشتری های شما یک رابطه سالم ایجاد می کند. این در مورد تأیید نیازهای آنها و ارائه راه حل هایی است که به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند.

به همین ترتیب ، جمع آوری بازخورد مشتری به شما کمک می کند تصمیماتی بگیرید که بتواند محصولات یا خدمات شما را بهبود بخشد.

برای اطمینان از اینکه تجارت شما به قوت خود ادامه می دهد ، ممکن است لازم باشد برخی از محورها را در نظر بگیرید . هنگامی که پیشرفت شرکت شما در حال کند شدن است یا با رقابت بیش از حد مواجه است ، محوری ترین تولید محصولی شماست.

برای صرفه جویی در هزینه بیشتر ، با یک تجارت کوچک شروع به کار کنید که به هزینه های تولید نیاز ندارد ، مانند دوره های آنلاین ، نوشتن اشباح ، یا سایر خدمات و محصولات مشابه.
 
بالا