مهم‌ترین نکته درباره محتوای رپورتاژ آگهی

zahra-hamedani

عضو سایت
تازه وارد
اولین اصلی که برای انتشار یک متن تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، تناسب محتوا آگهی و مخاطبان سایت هست. طبیعی هست که اگر زمینه کاری وب سایت با متن تبلیغاتی که در آن منتشر می‌شود تفاوت داشته باشد، بازخورد جندانی به همراه نخواهد داشت. به عنوان مثال سایتی را در نظر بگیرید که زمینه پوشاک زنانه فعالیت می‌کند. قطعا تهیه رپورتاژ آگهی درباره ماشین آلات صنعتی در چنین سایتی نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه باعث هدر رفتن سرمایه شخص هم می‌شود.
انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌ها پربازدید چه مزایایی دارد؟
علاوه بر این اگر ارتباطی بین محتوای تبلیغ و زمینه کاری سایت وجود نداشته باشد، مخاطب هر چه سریع‌تر صفحه مربوط به رپورتاژ آگهی را می‌بندد که این اتفاق به افزایش نرخ پرش و یا Bounce rate سایت منجر می‌شود که تاثیر منفی در یا سئو سایت دارد.
بعد از شناسایی زمینه کاری، حالا باید یک سایت پربازدید و معتبر برای منتشر کردن آگهی خود انتخاب کنید. انتشار رپورتاژ خبری در یک سایت معتبر نه تنها باعث بهتر دیده شدن آگهی شما می‌شود بلکه به نوعی می‌توانید نظر مشتری را به واسطه اعتمادی که به سایت مبداء دارد، جلب کنید و آن را به حلقه دائمی مشتریان‌تان اضافه کنید.
تهیه یک رپورتاژ خبری موفق، کار تخصصی هست و بهتر است تهیه آن را به عهده کارشناسان خبره بگذارید تا بهترین نتیجه را از انتشار آگهی بدست بیاورید.
منبع سورس: آرمانیک ،مدیروب
 
بالا