انجمن برنامه نویس

آموزش : مهم‌ترین نکته درباره محتوای رپورتاژ آگهی

شروع موضوع توسط zahra-hamedani ‏3/9/18 در انجمن سئو و بهینه سازی وب سایت

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. zahra-hamedani
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/18
    ارسال ها:
    24
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    7
    اولین اصلی که برای انتشار یک متن تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، تناسب محتوا آگهی و مخاطبان سایت هست. طبیعی هست که اگر زمینه کاری وب سایت با متن تبلیغاتی که در آن منتشر می‌شود تفاوت داشته باشد، بازخورد جندانی به همراه نخواهد داشت. به عنوان مثال سایتی را در نظر بگیرید که زمینه پوشاک زنانه فعالیت می‌کند. قطعا تهیه رپورتاژ آگهی درباره ماشین آلات صنعتی در چنین سایتی نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه باعث هدر رفتن سرمایه شخص هم می‌شود.
    انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌ها پربازدید چه مزایایی دارد؟
    علاوه بر این اگر ارتباطی بین محتوای تبلیغ و زمینه کاری سایت وجود نداشته باشد، مخاطب هر چه سریع‌تر صفحه مربوط به رپورتاژ آگهی را می‌بندد که این اتفاق به افزایش نرخ پرش و یا Bounce rate سایت منجر می‌شود که تاثیر منفی در یا سئو سایت دارد.
    بعد از شناسایی زمینه کاری، حالا باید یک سایت پربازدید و معتبر برای منتشر کردن آگهی خود انتخاب کنید. انتشار رپورتاژ خبری در یک سایت معتبر نه تنها باعث بهتر دیده شدن آگهی شما می‌شود بلکه به نوعی می‌توانید نظر مشتری را به واسطه اعتمادی که به سایت مبداء دارد، جلب کنید و آن را به حلقه دائمی مشتریان‌تان اضافه کنید.
    تهیه یک رپورتاژ خبری موفق، کار تخصصی هست و بهتر است تهیه آن را به عهده کارشناسان خبره بگذارید تا بهترین نتیجه را از انتشار آگهی بدست بیاورید.
    منبع سورس: آرمانیک ،مدیروب