انجمن برنامه نویس

مقاله : فرآیند تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی

شروع موضوع توسط zahra-hamedani ‏8/9/18 در انجمن مقالات برنامه نویسی

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. zahra-hamedani
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/18
    ارسال ها:
    53
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    12
    برای انتشار یک محتوای تبلیغاتی بعد از آن که زمینه آگهی را منتشر کردید ابتدا باید کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید و بر اساس اهدافی که برای سئو سایت دارید، کلمات کلیدی را در متن جایگذاری کنید و صفحه اصلی سایت خود را به آن کلمات لینک کنید. در مرحله بعد بایستی گزارش آگهی را در سایت‌های پربازدید منتشر کنید.
    حتماً تا به حال نمونه‌های متفاوت رپورتاژ آگهی را در رسانه‌ها مختلف مشاهده کرده‌اید ولی جالب هست بدانید گزارشی بیشترین اثر را دارد که به صورت نامحسوس و غیر مستقیم تبلیغات خود را بیان کند. مهم‌ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک عنوان جذاب برای آگهی هست که نگاه اول، توجه مخاطب را به خودش جلب کند. محتوا متنی و آگهی‌های تبلیغاتی به قدری در محیط وب فراوان هستند که بیننده هیچ‌گاه فرصت نمی‌کند همه آن‌ها را ببیند پس سعی کنید عنوانی برای متن خبری‌تان انتخاب کنید که به تنهایی توجه بیننده را به خودش جلب کند.
    متن آگهی برای مدتی و طبق قراردادی که با وب سایت مبدأ بسته شده در صفحه اول سایت نمایش داده می‌شود و بعد از مدتی به بخش آرشیو منتقل می‌شود و برای همیشه در سایت باقی می‌ماند. ممکن این سؤال پیش بیاد که دیگر چه فایده‌ای دارد اگر رپورتاژ خبری بعدی از مدتی در صفحه اول سایت دیده نشود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت آدرس آن صفحه آگهی در موتور‌های جستجو ایندکس می‌شود و هر زمان که کاربر درباره آن موضوع جستجو بکند، رپورتاژ آگهی در صفحه نتایج نمایش داده می‌شود.
    ویژگی‌های محتوای رپورتاژ خبری
    متن گزارش آگهی باید به نحوی تنظیم شده باشد که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود. بیننده با فرض خواندن یک متن خبری، آگهی را باز می‌کند پس رپورتاژ آگهی بایستی به نحوی تنظیم شده باشد که در نهایت این تصور مخاطب را تغییر ندهد.
    حتی‌الامکان متن آگهی باید در قالب یک مقاله و یا خبر تهیه بشود.
    تبلیغ غیرمستقیم محصول و یا خدمات: قاعدتاً بیشترین اثرگذاری این شیوه تبلیغاتی زمانی هست که مخاطب از روی کنجکاوی و آگاهی بیشتر درباره محصول، آن را مطالعه کند.
    اگر قصد دارید آگهی خود را در وب سایت‌های متفاوت منتشر کنید، بهتر است از محتوای متنی و تصویری متفاوت استفاده کنید تا حتی‌الامکان از تکرار یک متن در صفحات مختلف جلوگیری بشود.
    منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب