انجمن برنامه نویس

آموزش : شبکه های اجتماعی چه تأثیری بر سئو سایت دارند؟

شروع موضوع توسط start11 ‏14/10/18 در انجمن سئو و بهینه سازی وب سایت

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. start11
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/17
    ارسال ها:
    54
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    10
    جنسیت:
    زن
    شبکه های اجتماعی چه تأثیری بر سئو سایت دارند؟

    طراحی سایت طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت اختصاصی طراحی سایت تهران یکی از موضوعات مهم که امروزه در سئو مورد بحث قرار گرفته، ارتقاء و بهبود رتبه سایت با فعالیت در شبکه های اجتماعی بوده است. بسیاری اعتقاد دارند که تعداد اشراک گذاری محتوا ملاکی برای گوگل به شمار نمی رود اما برخی از کارشناسان نیز تأثیر شبکه های اجتماعی بر سئو را بسیار بالا می دانند.
    از سال ۲۰۱۰ ارتباط هایی بین تعداد اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و نتایج گوگل مشاهده شد و برخی معتقدند که گوگل برای تعیین جایگاه سایت مانند لینک ها به تعداد اشتراک گذاری مطالب توجه می کند.
    در این مقاله می خواهیم به تأثیر شبکه های اجتماعی در سئو بپردازیم و اینکه می گویند فعالیت در شبکه های اجتماعی در سئو سایت تأثیر دارد واقعیت دارد یا خیر؟

    کدام یک از شبکه های اجتماعی تأثیر بیشتری بر سئو دارند؟
    کارشناسان معتقدند یک سری از شبکه های اجتماعی تأثیر بیشتری دارند و برخی نیز تأثیر کمتری دارد. با اینکه گوگل حرفی در این رابطه نزده و مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد، اما تجربه نشان داده است که در بیشتر مواقع شبکه های اجتماعی تأثیر گذار می باشند و عموما شبکه های اجتماعی که اجازه اشتراک گذاری لینک را به کاربر می دهند تأثیر بیشتری دارند. شبکه های اجتماعی که بر سئو تأثیر بیشتری دارند:
    فیسبوک
    در حال حاضر فیسبوک یکی قدرتمندترین شبکه های اجتماعی در دنیا به حساب می آید امااز نظر متخصصان سئو فیسبوک تأثیر چندانی بر سئو سایت ندارد و تنها یک سری از شاخه های سئو را در بر می گیرد.
    توییتر
    امروزه توییتر به عنوان یکی از سریع ترین شبکه اجتماعی در ارتباط با مخاطبین به شمار می آید که می توان با قاطعیت بیان کرد که توییتر بر فیسبوک ارجعیت دارد. با اتصال سایت به توییتر این امکان برای کاربرها وجود دارد تا به سرعت مطالب جدید را در قالب نوشته های ۱۴۰ کاراکتری یا کمتر دنبال کنند.
    گوگل پلاس
    در میان شبکه های اجتماعی اهمیت گوگل پلاس بیشتر است زیرا گوگل دارای قدرتمندترین موتورهای جستجو در جهان می باشد و مهم تر از ان گوگل پلاس بک لینک های دریافت شده و فالو شده از سایت گوگل می باشد. گوگل یک فضای باز و ایده آل می باشد به طوری که بازاریابی برای محصول از طریق آن آسان است.
    اینستاگرام
    اینستاگرام نیز مانند شبکه های اجتماعی دیگر تأثیر زیادی بر سئو دارد. همان طور که می دانید روزانه هزاران عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود که اشتراک گذاری عکس در شبکه های اجتماعی تأثیر زیادی بر بازدید، سئو و بهبود رتبه سایت دارد.
    لینکدین
    لینکدین یک پایگاه تخصصی و کاربردی در میان شبکه های اجتماعی به حساب می آید که گزینه مناسبی برای ارتباط میان شرکت ها و متخصصین شرکت های مرتبط می باشند. لینکدین برای وب سایت های تجاری و صنعتی بسیار کارآمد است و باعث ارتباط بین متخصصان و همکاران فعال می شود.

    انواع روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی
    سلیقه مخاطبان و همچنین موقعیت جغرافیایی آن ها را بشناسید
    درباره کلمات کلیدی کسب و کار خود تحقیق کنید
    از هشتگ و تگ های مرتبط در مطالب خود استفاده کنید
    قرار دادن لینک و دکمه برای به اشتراگ گذاری مطالب
    فراهم کردن امکان رأی دهی در در صورت امکان
    استفاده به جا از نام برند و لوگو
    دعوت بازدیدکنندگان به تبادل نظر
    دادن امتیاز ویژه یا هدیه به اعضای شبکه های مجازی خود

    هشتگ بسازید و روی آن در شبکه های اجتماعی کار کنید