انجمن برنامه نویس

آموزش : رپورتاژ خبری یعنی چه؟

شروع موضوع توسط zahra-hamedani ‏30/8/18 در انجمن سئو و بهینه سازی وب سایت

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. zahra-hamedani
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/18
    ارسال ها:
    53
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    12
    امروزه رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از موثر‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی و برندسازی می‌شناسند که معتبر‌ترین شرکت‌های دنیا برای معرفی محصولات خود از آن استفاده می‌کنند.
    رپورتاژ (Reportage) در اصل یک کلمه فرانسوی به معنی گزارش و یا شرح انجام کار هست. البته ریشه این واژه در زبان‌های لاتین مشترک هست و به عنوان مثال کلمه Report در زبان انگلیسی هم وجود دارد و معنی تقریبا مشابهی دارد. این واژه برای اولین بار در سال 1945 به کار برده شده و در آن سال یک روزنامه فرانسوی برای تبلیغ یک یک محصول بخصوص از این شیوه استفاده کرد.
    به عبارتی آگهی در روزنامه اولین بستری بود که رپورتاژ خبری در آن پیاده سازی می‌شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولئوژی، رپورتاژ خبری به مرور وارد سایر رسانه‌ها شد و پس از تبلیغ محصولات در شبکه‌های تلویزیونی، این شیوه امروز به یکی از موثر‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است.
    امروزه کسب و کار‌های موفق، کمتر به دنبال تبلیغ مستقیم محصول و یا خدماتی هستند که ارائه می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های نوین مثل رپورتاژ آگهی، سعی می‌کنند برند خود را معرفی کنند. منظور از رپورتاژ در محیط وب و دنیای سئو، خبری تبلیغاتی هست که در قالب گزارش، به معرفی کالا و یا خدماتی می‌پردازد که قصد دارد آن را تبلیغ کند.
    به زبان ساده رپورتاژ خبری نوعی خبر تبلیغاتی هست که از آن برای معرفی یک محصول و یا خدمات استفاده می‌شود. معمولا برای ارائه هر چه بهتر رپورتاژ خبری، از محتوای تصویری مثل عکس و یا موشن گرافیک استفاده می‌کنند و در این حین، لینک آن محصول را در میان توضیحات قرار می‌دهند. بدین ترتیب مخاطب به صورت ناخودآگاه با آن محصول و یا خدمات آشنا می‌شود.
    منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب
    www.armanic.com
    www.modireweb.com