انجمن برنامه نویس

آموزش : روند جدید طراحی خبرنامه جالب

شروع موضوع توسط magbot ‏4/11/18 در انجمن طراحی وب (Web Design)

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. magbot
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏10/10/18
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    جنسیت:
    زن
    روند جدید طراحی خبرنامه جالب
    ترندها و ایده ها

    [​IMG]
    خبرنامه برای مدت طولانی یکی از جنبه ضروری بازاریابی است. در حالیکه در سالهای اولیه طراحی، پایه ای و غیر ضروری بود، اکنون شاهد نمونه های فوق العاده ای از شرکت ها هستیم ؛ در این مقاله، ما به بررسی آخرین روند طراحی خبرنامه و نمایش برخی از موثر ترین نمونه ها خواهیم پرداخت.
    جلب توجه باعکس
    همانطور که صندوق های دریافتی کاربران شلوغ تر از همیشه هستند، شرکت ها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه را جلب کنند، زیرا ایمیل ها از طریق یک فلاشینگ جابجا می شوند و از بین می روند. یکی از راه های این کار این است که از طریق تصاویر روشن و رنگی که در حین انتقال پیام برجسته باشد، تا توجه کاربر را جذب کند.
    کلاس[​IMG]
    محتوای کم

    محتوای ایمیل کم باشد تا اطمینان حاصل شود که توجه کاربران با بخش های محتوای بیش از حد طولانی و متن زیاد از بین نرود. محتوا به دقت و دقیق بهینه می شود، این موضوع به کاربر امکان می دهد اطلاعات لازم را فقط چند ثانیه به دست بیاورد.

    [​IMG]

    خلاقیت
    [​IMG]


    تمرکز بر تایپوگرافی[/paste:font]
    تایپوگرافی یک فرصت عالی برای انتقال یک نام تجاری در یک خبرنامه الکترونیکی است. مثال زیر از عناصر تایپوگرافی استفاده می کند، از جمله اطلاعات مهم مانند محل و تاریخ، و نوع پرداخت برای ثبت نام.
    [​IMG]

    مقالات مرتبط
    [​IMG]
    بررسی طراحی سایت و رابط کاربری جدید YouTube

    [​IMG]
    مشاهده ۲۵ آرام و لوگو خطی برای الهام گرفتن

    [​IMG]
    چگونه طراحی رابط کاربری مینیمالیستی Skeuomorphism را از بین برد