انجمن برنامه نویس

آموزش : بهینه سازی صفحات سایت

شروع موضوع توسط officialamir ‏26/5/18 در انجمن سئو و بهینه سازی وب سایت

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. officialamir
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏26/5/18
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    آزاد
    محل سکونت:
    تهران
    بهینه سازی صفحات سایت
    وقتی کاربران بر روی آگهی شما کلیک کنند، به یک صفحه اصلی هدایت می شوند، بنابراین هدف صفحه شما، تشویق تماشاگران به وارد عمل شدن است. هنگام ایجاد صفحه خود، نکات زیر را مرور کنید:
    • یک صفحه که قسمتی متمایز برای اقدام کردن دارد ایجاد کنید، صرف نظر از اینکه هدف گذاشتن قرار ملاقات ، خرید یک محصول ، اشتراک ، دعوت به مشاوره یا شروع آزمایشی رایگان یک محصول است. از خودتان بپرسید که به چه طریقی می خواهید بینندگان را پس از مشاهده صفحه خود و در مورد آن جذب کنید. اگر میخواهید بینندگان یک دوره رایگان را دانلود کنند، یک قسمت واضح در سایت باید به این شکل باشد که میگوید: «همین امروز محصول آزمایشی رایگان را دانلود کنید!»
    • از صفحه خود استفاده کنید تا بیننده را به آنچه شما و کسب و کار اینترنتی شما را خاص می سازد سوق دهید و آنها را متقاعد سازید تا شما را در رقابت انتخاب کنند.
    • تحقیقات آماری نشان می دهد 47 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که صفحه وب در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود و 40 درصد بیننده ها یک وب سایت را با زمان بارگیری بیش از سه ثانیه ترک می کنند. بنابراین، مطمئن شوید صفحه شما بارگیری در یک یا دو ثانیه برای جلوگیری از از دست دادن مشتریان بالقوه دارد.
    ارتقای محتوای و سئو سایت
    شما یک وبلاگ دارید ، یک نویسنده با کیفیت بالا ، محتوای مفید ، کانال های رسانه ای اجتماعی موثر که به شما در برقراری ارتباط با مخاطبان شما کمک می کند ، و یک پلتفرم برای ارسال محتوا جدید زمانی که در دسترس قرار می گیرد. در این مرحله ، شما تمام اصول را برای یک استراتژی بازاریابی محتوا در نظر گرفته اید - در حال حاضر چیزی که نیاز دارید ارتقاء و توزیع است. تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند یک روش بسیار مناسب برای ارسال مقالات پر بازدید در مقابل چشم کسانی است که ممکن است علاقه مند به خواندن و به اشتراک گذاری آنچه که شما میگویید باشند. اطمینان حاصل کنید که هنگام استفاده از تبلیغات غیر رایگان از عنوان های انواع مقاله هایی که معمولا در فیدهای رسانه های اجتماعی شما موفق هستند استفاده میکنید. عناوین قابل اعتمادی که کلیک خور هستند برای شما مفیدند زیرا هرچه افراد بیشتری محتوای شما را می بینند و میخوانند ، شانس بیشتری برای ارسال پیام خود به مخاطبان گسترده تر دارید. شما همچنین باید به دنبال شخصی کردن پخش محتوای خود باشید. اشخاصی را در صفحات خود با منافع متقابل داشته باشید و با انها در ارتباط موثر از طریق ایمیل باشید. توجه کنید که این تشویق به ارسال اسپم نیست ، اما پیشنهاد این است که شما ایمیل هایی را انتخاب کنید که افرادی با نفوذ در شبکه اجتماعی گسترده تری داشته باشند ، اگر احساس می کنید که ممکن است علاقه شخصی یا حرفه ای به محتوای شما داشته باشند. یا اگر پلتفرم های مناسب را پیدا کنید ، می توانید یک قدم جلوتر بروید - پیشنهاد به گذاشتن پست در مورد شما.
    روابط با مشتری در ابعاد گسترده
    علاوه بر SEO و بازاریابی عمومی ، یک استراتژی محتوای جامع ، تلاش برای ایجاد روابط مشتری به طور گسترده است. در یک بازار که تماس نزدیک با مشتریان شما عملا غیرممکن است ، محتوای شما تنها راه ایجاد و تقویت روابط با مشتری است. با یک رویکرد موثر برای ایجاد و ارتقاء محتوا ، شما می توانید شخصیت نام تجاری خود را ارتقا دهید ، در حالی که به طور بالقوه میلیون ها نفر توانایی ایجاد ارتباط با نام تجاری شما را از راه دور دارند- چه در حال حاضر به محتوای فروشگاه اینترنتی دسترسی دارند یا در پنج سال آینده. برای مثال شما یک فروشگاه اینترنتی برای محصولات نرده استیل 304 و حفاظ دارید در یک قدم موثر برای جذب مشتری بیشتری باید در شبکه های اجتماعی فعال باشید وچندین حساب برای فروشگاه خود بسازید و به معرفی قیمت نرده استیل 304 و خصوصیات محصولات خود با معرفی کامل به پردازید.