بازاریابی محتوایی چیست؟

sahel1

کاربر تازه وارد
تازه وارد
درباره ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه می دانید؟ یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ ، بدون شک بحث بازاریابی محتوایی یا Content marketing می باشد.
محتوا چه به صورت متنی باشد ، چه به صورت تصویری یا ویدیویی، چه در وبسایت بارگذاری شود، چه در صفحات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب ، می بایست به بهترین شکل تولید شود. تولید محتوا احتیاج به یک استراتژی و یک برنامه حساب شده و دقیق دارد. محتوا می بایست علاوه بر تامین نیاز مخاطب ، جذاب و هدفمند باشد. محتوا باید هم برای موتورهای جستجو ( به لحاظ فاکتورهای سئو) و هم از نظر مخاطبین ارزشمند باشد.

یکی از اصلی ترین و مفید ترین مطالبی که در دوره های دیجیتال مارکتینگ باید مفصلا به آن پرداخته شود، همین مسئله بازاریابی محتوا می باشد.
 

Milad24

کاربر تازه وارد
تازه وارد
نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست اینگونه پاسخ می‌دهد:
«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌ای از بازاریابی محصولات و خدمات می‌گویند که از طریق دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود».
طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌شود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۹۸۶ اختراع شده است. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آنجا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیط‌های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.
دیجیتال مارکتینگ چیست

بنابراین در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشن‌ها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ می‌تواند همزمان آنلاین باشد یا آفلاین.
 

sahel1

کاربر تازه وارد
تازه وارد
نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست اینگونه پاسخ می‌دهد:
«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌ای از بازاریابی محصولات و خدمات می‌گویند که از طریق دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود».
طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌شود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۹۸۶ اختراع شده است. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آنجا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیط‌های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.
دیجیتال مارکتینگ چیست

بنابراین در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشن‌ها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ می‌تواند همزمان آنلاین باشد یا آفلاین.
بنده نگفتم دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از اپلیکیشن ها و موتورهای جستجو ولاغیر. ممنون از نظرتون
 
بالا