انجمن برنامه نویس

مقاله : بازاریابی اینترنتی چیست؟

شروع موضوع توسط paylash ‏5/10/18 در انجمن بحث آزاد مرتبط با موضوعات انجمن

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. paylash
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏1/9/18
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    جنسیت:
    مرد

    تعریف بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی ، فرایند ترویج کسب و کار یا نام تجاری و محصولات یا خدمات بر روی اینترنت با استفاده از ابزارهایی است که به ترافیک، هدایت و فروش کمک می کند. بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی یک اصطلاح بسیار گسترده است که شامل طیف وسیعی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی در کسب و کار اینترنتی یا کسب و کار آنلاین می شود – از جمله محتوا، ایمیل، جستجو، رسانه های پرداخت شده و غیره.با این حال، امروزه بازاریابی اینترنتی اغلب با “بازاریابی محتوا” همخوانی دارد. چرا؟

    بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی در حال حاضر و آینده

    مؤسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را به عنوان:

    “یک رویکرد بازاریابی استراتژیک که بر ایجاد و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و سازگار تمرکز کرده است تا مخاطبان را به طور مشخص تعریف و حفظ کند – و در نهایت، برای هدایت مشتری سودآور . بازاریابی محتوا (یا بازاریابی ورودی) مخالف مستقیم با تبلیغات سنتی و در ادغام مستقیم با الگوها و عادات نسل امروز است.بازاریابی محتوا، محتوایی را ارائه می دهد که به درد ما می پردازد و زمانی وجود دارد که ما آن را می خواهیم.

    بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی

    بازاریابی محتوا مسیر تکاملی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی در قالب بازاریابی مدرن است که امروزه موفق تر است.تبلیغات سنتی بر روی ارسال پیام ها در مصرف کننده تمرکز می کند تا آنها را برای خرید تشویق کند. کاری که اکثرا باعث ایجاد مزاحمت و پایین آمدن فروش می شود. چه تبلیغاتی سنتی هستند باید با آنها آشنا باشید زیرا شما هر روز با آنها بمباران می شوید. آگهی های تلویزیونی، بیلبوردها، تبلیغات مجله، تبلیغات رادیویی و ….ممکن است تبلیغات در بعضی از مکانهای استراتژیک کار کند. اما کاربران اینترنت فقط می توانند از تبلیغات دور شوند، در صورتی که نمی خواهند آنها را ببینند.دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد. تبلیغات در بیشتر موراد آزار دهنده هستند
    تبلیغات به صورتی طراحی نمی شود که مشتریان ترجیح دهند در مورد محصولات جدید یاد بگیرند. به جای کسب و کارهایی که خود را در چهره مصرف کنندگان قرار می دهند، نیاز به رویکردی متفاوتی دارند. بازاریابی محتوا دقیقا همین است.برندها و بازاریاب هایی که از آن استفاده می کنند، محتوایی را منتشر می کنند که به آنها آموزش می دهد، الهام بخش، راهنمایی باعث حل یک مشکل برای مخاطب مورد نظرر می شود.
    اگر مخاطبان از محتوا چیزی مفید بدست آورند، برای آینده بیشتر بیشتر سراغ شما می آیند. و شما در توسعه اهداف بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی موفقتر پیش می روید.در نهایت، مصرف کنندگان می توانند با نام تجاری شما به طور سازگارانه تعامل داشته باشند و محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.



    اعتماد واقعی است


    اقتدار برقرار شده است

    ارتباطات اتفاق می افتد

    این پیروان وفادار می توانند منجر به فروش شوند .بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی در اینجا با استفاده از تاکتیک تولید محتوای با کیفیت برای کاربران اتفاق اقتاده است.همه موارد فوق با توجه به دادن ارزش به کاربر اتفاق می افتد به کاربران کمک کنید – به آنها ارزش بدهید و آنها در عوض به شما پاداش می دهند.
    چرا بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی؟
    اکنون که می دانید بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی چیست، شاید هنوز هم در مورد آن شک داشته باشید . بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی بارها و بارها اثبات شده است.در اینجا برخی از آمارها از سراسر وب جمع آوری شده اند تا به شما کمک کنند تا بدانید چرا بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی می تواند یک راهکار حرفه ای برای فروش محصولات و خدمات باشد.


    تا سال 2019، بازاریابی محتوا به عنوان یک صنعت به ارزش 313 میلیارد دلار تعیین شده است .
    91 درصد از کسب و کارها در مورد قدرت بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی متقاعد شده اند و قبلا آن را بعنوان یک تاکتیک مهم بازاریابی پذیرفته اند.
    بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی، بیرون از منزل است ، اما 3x بیشتر از بازاریابی سنتی منجر به فروش می شود.


    اگر یک کسب و کار کوچک با یک سایت هستید، 126 درصد بیشتر از رقابی خود که فاقد وبلاگ هستند رشد می کنید.

    اگر شما یک سایت داشته باشید و محتوای خوب و جذابی را منتشر کنید، به احتمال زیاد 434 درصد صفحات شما بیشتر در Google به طور متوسط نمایش داده می شود و می توانید ترافیک خوبی را به سمت سایت و کسب و کار اینترنتی خود هدایت کنید.
    مطالعه در مورد بازاریابی محتوا به اندازه کافی برای درک درستی از کارکرد آن نیست. در عوض، شما باید آن را در عمل ببینید از آنجا که وقتی محتوا واقعا خوب است ، می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد.


    در اینجا برخی از نمونه های برتر انواع محتوا از برندهای معروف را معرفی می کنم




    پست های وبلاگ و مقالات دربازاریابی اینترنتی

    در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی یکی از رایج ترین انواع محتوا، پست های وبلاگ و مقالات است .وبلاگ، به طور خاص، یک پلت فرم محتوای عالی است، زیرا به شما اجازه می دهد بسیاری از پست ها، صفحات و محتوا که همه به سایت شما اشاره دارند را در معرض دید مخاطب هدف خود قرار دهید.

    در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی یک وبلاگ به عنوان یک درخت است. پست های شما شاخه هایی هستند که در گوشه های اینترنت و موتورهای جستجو قرار دارند. کاربران می توانند شاخه ها را پیدا کنند و و با استفاده از همان شاخه ها به سایت شما هدایت شوند. این به شما یک شانس بیشتر در فروش می دهد.
    برای نمونه ای عالی از محتوای وبلاگ نویسی، به موسسه بازاریابی محتوا نگاه کنید. آنها به منظور تدریس، آموزش، هدایت یا الهام بخش کردن مطالب ارزشمند و مفید برای بازاریابان محتوا ایجاد می کنند.


    نتیجه؟
    طرفداران، پیروان و مشتریان خود را برای رویدادهای خود، آموزش و مشاوره دهید.

    اینفوگرافی ها در بازاریابی محتوا


    در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی به کمک بازاریابی محتوا Infographics سرگرم کننده و راه های بصری برای ارائه اطلاعات ارزشمند است.آنها برای توضیح مفاهیم از نمودارها و تصویر استفاده می کنند. این نوع محتوا به راحتی قابل هضم و کاملا قابل اشتراک گذاری است.





    مطالعات موردی در بازاریابی محتوا

    در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی برای کسب و کار اینترنتی یک فرم محبوب و موثر دیگر از محتوا یک مطالعه موردی است.به طور کلی، یک مطالعه موردی یک نگاه عمیق به برخی از فعالیت های تجاری یا کسب و کار است که نتایج قابل اندازه گیری برای موفقیت است.معمولا این به چیزی است که شما برای یک مشتری انجام می دهید.

    پادکست ها در بازاریابی محتوا

    در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی پادکست ها (محتوای صوتی)برای کسانی که از فکر کردن به نوشتن یک پست وبلاگ و یا مقاله یا مطالعه موردی خودداری می کنند، می تواند مناسب باشد. پادکست ها شبیه داستان های داستان سرایی و رادیوهای خبری سال پیش هستند، افراد می توانند آنها را دانلود و گوش دهند و هر زمان که بخواهند می توانند از آنها استفاده کنند.اگر شما سخنران خوب یا مصاحبه کننده خوبی هستید، این فرمت محتوایی می تواند یکی از بزرگترین ابزارها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با مخاطبان شما باشد.

    فیلم ها در بازاریابی محتوا

    در حال حاضر فیلم ها داغترین نوع محتوا هستند . شما می توانید با تولید انواع محتوای ویدیویی چندین برابر بیشتر در بازاریابی محتوا رشد کنید و در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی موفق شوید.

    طبق گفته رسانه های اجتماعی امروز آمارها حیرت انگیز هستند :
    تا سال 2021، فیلم ها 82 درصد از کل ترافیک اینترنت را جذب خواهند کرد
    هر روز بیش از 500 میلیون ساعت ویدئو در YouTube منتشر می شود
    آنچه شما برای بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی نیاز دارید
    اجزاء اصلی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی موفق
    استراتژی بازاریابی محتوا


    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی , استراتژی بازاریابی محتوا
    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی , استراتژی بازاریابی محتوا
    در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی با استفاده از بازاریابی محتوا بدون استراتژی در نهایت شکست خواهد خورد – این فقط حقیقت غم انگیز است.شما باید یک جهت، یک برنامه، ابزار مناسب و روش هایی برای اندازه گیری پیشرفت خود داشته باشید، اگر انتظار موفقیت دارید.



    6 کلید اصلی استراتژی بازاریابی محتوا


    اهداف: این حیاتی است شما باید بدانید که کجا می خواهید بروید، و چه موفقیتی برای شما (و تنها) برای شما پیش می آید، پس باید در این مسیر ابتدا اهداف خود را مشخص کنید و سپس دست به کار شوید.

    ایجاد محتوا یا تولید محتوا : هنگامی که موضوعات، کلمات کلیدی، و مخاطب مورد نظر خود را دارید، می توانید محتوا تولید کنید و در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی کسب و کار اینترنتی در قدم های خوبی بردارید. با این حال، اگر محتوای شما واقعا خوب نیست، وقت خود را هدر می دهید. اگر واقعا به محتوای خوب نیاز دارید می توانید از بقیه هم کمک بگیرید تا درنهایت بهترین محتوای ممکن را به مخاطب خود ارائه کنید.
    ارتقاء محتوا : اگر شما به مرور زمان و بصورت منظم اقدام به تولید محتوا کنید تعداد محتوای شما زیاد خواهد شد، اگر شما آن را به روش های مناسب تبلیغ کنید. ارتقاء حتی موثرتر واقع می شود . اگر شما برنامه ریزی داشته باشید وقتی محتوای خود را منتشر می کنید،می توانید از استراتژی وبلاگ و حتی شبکه های اجتماعی برای ترویج محتوا استفاده کنید و جامعه هدف بزرگتری را برای خود تشکیل دهید تا در نهایت راحتر به اهداف خود در توسعه اهداف بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی دست یابید.
    کلید واژه ها و تحقیق : هنگامی که شما می دانید چرا و برای چه کسی محتوا تولید می کنید براساس زمینه فعالیتتان باید کلمات کلیدی مرتبط با زمینه ی فعالیت خود را انتخاب و پیرامون آنها محتوا تولید کنید. شما باید بدانید مخاطبانتان دقیقا چه نوع محتوایی می خواهند ؟ چه چیزی می خواهند یاد بگیرند؟ شما چه راه حلی برای رفع مشکل انها پیشنهاد می دهید؟ در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی کلمات کلیدی تحقیقاتی برای هدفمند شدن در نتایج موتور جستجو هستند تا شما بتوانید با استفاده از کلمات کلیدی در نتایج جستجو در موتورهای جستجو ظاهر شوید. سعی کنید محتوایی را که مخاطبان شما به آنها علاقه خاصی دارند قبل از هرگونه محتوایی ایجاد کنید.
    تمرکز محتوا و تعهدات :چه محتوایی را تولید می کنید؟ چه زمانی و چه تعداد محتوا منتشر می کنید؟ کجا محتوا را منتشر می کنید؟ شما بایدبه این سوالات پاسخ دهید تا بتوانید محتوای با ثبات وبا کیفیت را تولید کنید.


    شخصیت برند شما و مخاطب هدف : هنگامی که شما در نهایت شروع به ایجاد محتوا می کنید، باید بدانید که با چه کسی ارتباط برقرار می کنید و آگاهی از برند شما پیش مخاطبان هدف شما چگونه است. اگر مخاطبان مناسب را هدف قرار ندهید موفق نخواهید شد.


    بهینه سازی موتورهای جستجو


    هنگامی که شما از SEO همراه با بازاریابی محتوا استفاده می کنید، راه رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی یا کسب و کارآنلاین کوتاه تر می شود .این دوجزء از بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی به هم کمک می کند و در واقع مکمل هم هستند , بازارایبی محتوا بدون سئو و سئو بدون محتوا بی رازش است.

    SEO شامل تکنیک های مختلفی است که به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر (SERPs) به خوبی دیده شوید و به مخاطبان هدف دسترسی داشته باشید. این به این معنی است که مردم می توانند شما را فقط با جستجوی برخی از موضوعات مورد علاقه خود(کلید واژه ها) و در خواست کمک برای رفع یک مشکل پیدا کنند. هدف اصلی SEO خوب این است که صفحات سایت شما در صفحه اول Google رتبه بندی شود.


    برخی از روش های موتورهای جستجو که به شما کمک می کند که مطالب خود را در نتایج جستجو نشان داده و رتبه بندی کنید:

    URL های تمیز در صفحه

    سایت که به خوبی طراحی وسازماندهی شده

    کلمات کلیدی که به صورت استراتژیک قرار می گیرند

    url های تمیز در صفحه : تمام آدرس یا URL های سایت شما باید تمیز و گویا باشد نباید ازآدرس های طولانی استفاده کنید تابرای خواندن ساده و آسان باشد.

    سایت که به خوبی طراحی و سازماندهی شده: بررسی سایت برای گوگل مهم است زیرا گوگل نیز مانند شما یک کسب و کار است و اگر نتواند مرتبط ترین نتیجه نسبت به جتجوی کاربر را نمایش دهد کاربران به مرور زمان آن را ترک می کنند پس برای گوگل سایت که خوب طراحی شده باشد و دسترسی به محتوای آن برای کاربران ساده باشد بسیار مهم است همچنین یکی از ویژگی های مهم سایت برای گوگل امکان نمایش در گوشی های هوشمند است که اصطلاحا به این کار طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو می گویند همچنین سرعت بارگذاری سایت نیز می تواند عامل دیگری در بهبود رتبه سایت باشد.

    کلمات کلیدی که به صورت استراتژیک قرار می گیرند :شما باید کلمۀ هدف خود را در سربرگ، در زیرشاخه ها، در محتوا و در توضیحات متا قرار دهید تا در Google مشخص شود که سایت در مورد چه چیزی است و محتوای سایت برای کدام زمینه ها می تواند مفید باشد.
    6
    سایرروش های بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی
    تبلیغات اینترنتی


    ایمیل مارکتینگ

    بازاریابی موبایلی

    بازاریابی شبکه های اجتماعی

    بازاریابی با برندینگ شخصی

    بازاریابی با انفلوئنسرها

    بازاریابی تاثیرگذار

    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) با تبلیغات آنلاین

    قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در وب سایتهایی که بازدیدکنندگان فراوانی دارند یکی دیگر از انواع بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی به شمار می آید. این نوع تبلیغات شامل پرداخت هزینه ماهانه برای درج بنر در بخش های مختلف وب سایتهای پربازدید می باشد.


    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) با ایمیل مارکتینگ


    به محض اینکه شما لیستی از ایمیل*های مشتریان بالقوه* تهیه نمودید، بازاریابی ایمیلی می*تواند یک روش مؤثر برای رساندن پیام*تان باشد. شما می*توانید این لیست را با توجه به اخبار شرکت، رویدادهای آینده و پیشنهادهای ویژه به*روز نمایید. همچنین می*توانید خبرنامه*ها و پیشنهادهای شخصی*سازی*شده*ای با توجه به نیاز مشتریان خود ارسال کنید.
    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) با بازاریابی موبایلی


    موبایل*ها به سرعت به وسایلی تبدیل شدند که همه*ی مردم همیشه آن را با خود به همراه دارند، در نتیجه ارسال پیام*های متنی و سایر روش*های تبلیغات موبایلی بهترین روش برای دستیابی به مشتریان بالقوه است.


    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) با شبکه های اجتماعی


    هرچند که بر خلاف باور عموم مردم، شبکه*های اجتماعی نمی*توانند یک شبه برند و محصول شما را معروف و شناخته شده کنند، اما با وجود این نباید از پتانسیل عظیم این شبکه*ها و مخاطبان بی*شمار آن غافل شد. بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی از طریق شبکه*های اجتماعی نقطه تلاقی محتوای خوب و مخاطبان علاقه*مند است. همچنین این شبکه*ها اصلی*ترین محل نمایش داده شدن برند شما توسط اینفلو ئنسرها هستند. چرا که هر یک از این افراد مشهور و محبوب دنبال*کنندگانی چند هزاری و گاها چند میلیونی را در صفحه*های شخصی خود جمع آورده*اند و هر تک به تک این افراد کاملا داوطلبانه و علاقه*مندانه، محتوای منتشر شده توسط این افراد را دنبال می*کند.



    بازاریابیاینترنتی (Internet Marketing) با برندینگ شخصی


    یک بنیان گذار پرقدرت و بانفوذ به سادگی می تواند گروهی از افراد خود را با مدیریت و شکوهی بی نظیر رهبری کرده و کسب و کار خود را حرکت دهد! برندینگ شخصی (پیش از برند کردن شرکت) به شما این امکان را می دهد تا از تصاویر قابل اعتمادتر و شخصیتر خود برای برندسازی کسب وکارتان استفاده کنید. همچنین در این روش شما قدرت بیشتری در ملاقات ها و شبکه سازی هایتان خواهید داشت و به سادگی می توانید دیگران را متقاعد به همکاری با خود بکنید.


    بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) با انفلوئنسر


    موفقیت واقعی برای کسب و کار شما زمانی رقم خواهد خورد که یک شخص تاثیرگذار و محبوب به معرفی و تبلیغ برند و محصول شما بپردازد. زیرا در این صورت طولی نخواهد کشید که موجی از طرفداران و عاشقان این شخص تاثیرگذار به سمت کسب و کار شما روانه شوند. در هر حوزه و کسب و کاری، افراد مشهور و تاثیرگذاری وجود دارند که همه مردم به آن*ها علاقه داشته و احترام می گذارند. همچنین این افراد از جانب طرفداران خود بسیار مورد اعتماد هستند! پس کافی است به معرفی مستقیم و یا غیرمستقیم محصول و برندی بپردازند تا شاهد موفقیت برند خود در بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) یا بازاریابی مجازی باشید.



    منبع: نت آموز










    5 روش کسب درآمد از اینترنت


    کسب درآمد از اینترنت در سال های اخیر در ایران رشد چشمگیری داشته و تقریبا امروزه همه به فکر کسب درآمد اینترنتی هستند , کسب درآمد از اینترنت مزایای زیادی دارد یکی از مزیت های اصلی کسب درآمد از اینترنت کار در منزل است در کسب و کار اینترنتی می توان در خانه نیز کسب در آمد داشت روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد .

    چرا همه به فکر کسب درآمد از اینترنت هستند؟

    همانطور که اشاره کردم کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت مزایای زیادی دارد و یکی از دلایل اصلی که باعث می شود افراد به دنبال کسب درآمد اینترنتی باشند وجود همین مزیت هایی است که برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که با هم چند مورد ازآنها را بررسی می کنیم.

    کسب در آمد از اینترنت بدون نیاز به مدرک تحصیلی

    در راه اندازی کسب و کار اینترنتی تحت هیچ شرایطی به مدرک دانشگاهی نیاز نیست هر شخص بسته به تخصص و علاقه ی خود در یک زمینه کاری می تواند با استفاده از کسب و کار اینترنتی کسب و کار دلخواه خود را راه اندازی کند و شروع به کسب درآمد از اینترنت نماید , یک مثال را باهم بررسی می کنیم اگر شما بخواهید در یک دانشگاه تدریس کنید بدون شک باید یک مدرک مرتبط به آن رشته را داشته باشید و این در حالی است که شما مجاز هستید فقط دروس مربوط به آن رشته را تدریس کنید ولی شاید شما چیزهای دیگری نیز بلد باشید و خیلی دوست داشته باشید برای مهارتی که دارید درسی برای تدریس انتخاب کنید ولی در محیط دانشگاه چنین چیزی عملا غیر ممکن است.

    اما در کسب و کار اینترنتی اصلا شما نیاز به مدرک تحصلی ندارید چون اصلا کاربران اینترنتی به این موضوع اهمیتی نمی دهند که شخصی که در حال تدریس یک دوره ی آموزشی است چه مدرکی دارد آیا مرتبط است یانه؟ چون اصلا کاربران به دنبال مدرک مدرس نیستند بلکه دنبال نتیجه ای هستند که می خواهند از تدریس مدرس به دست آورند و این خود به تنهایی یک مزیت بسیار مهم است و بازار بسیار گسترده ای را هدف قرار می دهد که می تواند سود بسیار خوبی را برای مدرس داشته باشد .

    مزیت دیگری که در این نوع کسب و کار اینترنتی وجود دارد عدم محدودیت زمان و مکان است اگر مدرس بخواهد به صورت حضوری تدریس کند نیازمند یک فضای فیزیکی برای برگزاری کلاس است و کلاس باید راس ساعت خاصی برگزار شود ولی در کسب درآمد از اینترنت یا کسب و کار آنلاین محدودیت زمانی و مکانی به معنی است و مخاطبان دوره می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به محتویات دوره دسترسی داشته باشند و به این صورت هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می شود که به نفع مخاطبان دوره و مدرس است.

    کسب درآمد از اینترنت به سرمایه زیادی نیاز ندارد

    یکی دیگر از مهم ترین دلایل راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب در آمد از اینترنت این است که کسب درآمد اینترنتی به سرمایه اولیه ی زیادی نیاز ندارد و همین مورد یک مزیت مهم برای راه اندازی کسب و کار است. در بسیار از موارد برای کسب درآمد اینترنتی اصلا نیاز به سرمایه گذاری هم نیاز نیست و از طریق روش هایی که برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد می توان درآمد اینترنتی داشت مثلا فروش محصولات از طریق انیستاگرام یا تلگرام.

    کسب درآمد از اینترنت در خواب یا مسافرت

    برای کسب درآمد از اینترنت یا کسب درآمد اینترنتی حتما نیاز نیست که شما بصورت 24 ساعته آنلاین باشید و کسب و کار خود را مدیریت کنید و همین مورد پتانسیل خیلی خوبی برای کسب و کار است یعنی شما تحت هر شرایطی در حال درآمد زائی از طریق اینترنیت هستید چه برای مدت طولانی به مسافرت بروید و چه در خواب باشید کسب و کار اینترنتی شما در حال درآمد زائی است و این مزیتی است که خیلی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند , دلیل دیگری که وجود دارد بحث خودکار سازی فرایندها در کسب و کار اینترنتی است به کمک تکنیک های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی شما به بازاریاب هم نیاز ندارد! خیلی از فرایند ها اتوماتیک است و همواره کار برای مدیران بسیار راحت شده است که در کسب و کار فیزیکی تقریبا این مزیت ها وجود ندارد.

    کسب درآمد اینترنتی با کامپیوتر متصل به اینترنت

    بیشتر کسب و کار ها در ابتدای راه اندازی کسب و کار دغدغه های دفتر کار و مجوزها را دارند که یکی از مزیت های خیلی خوب کسب و کارآنلاین عدم نیاز به مجوز و دفتر است که باعث می شود در ابتدای راه اندازی کسب و کار یکی از مهمترین اصول راه اندازی کسب و کار یعنی کاهش هزینه ها را رعایت کنیم .خیلی از کسب و کارها هستند که به دلیل هزینه های اولیه ی زیاد راه اندازی نمی شوند در حالی که در کسب درآمد اینترنتی بدون دفتر و مجوز هم می شود کار را شروع کرد و به مرور زمان کار را توسعه داد . کار در منزل با کسب و کار اینترنتی بسیار راحت شده است و کسب و کارهای زیادی هستند که در حال حاضر کسب و کارشان را از منزل مدیریت می کنند.

    ارتباط راحت با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین

    به لطف ابزارهای حوزه ی دیجیتال مارکتینگ ارتباط با مشتریان بصورت آنلاین بسیار راحت شده است شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید , در بازاریابی اینترنتی ایجاد اعتماد در مشتریان بسیار مهم می باشد که به لطف ابزارهایی که وجود دارد امکان ایجاد ارتباط صمیمانه و تاثیر گذار در مشتریان وجود دارد و از همین طریق می توان میزان رضایتمندی در مشتریان را افزایش داد و آنها را به مشتریان وفادار کسب و کار تبدیل کرد.

    کسب درآمد اینترنتی با مخاطبان هدفمند

    یکی دیگر از مزیت های خوب کسب و کار اینترنتی این است که شما می توانید با جامعه ی گسترده ای از مخاطبان هدفمند در ارتباط باشید مثلا اگر شما مترجم باشید چه تعداد مشتری هدفمند در روز به شما مراجعه می کنند بدون شک تعدا د این مشتریان از تصور شما کمتر است چون شما نهایتا محدود به شهری هستید که درآن سکونت دارید و تمام مشتریان شما از بین شهروندان خواهد بود اما در کسب وکار اینترنتی شما با کل جامعه در ارتباط هستید شما می توانید از همه ی شهرها مشتریان هدفمند داشته باشید و دیگر محدود به مکان نیستید تمام مشتریانی که به کسب و کار شما مراجعه می کنند بدون شک به خدمات شما نیاز دارند .

    آیا برای کسب در آمد اینترنتی نیاز به وب سایت داریم؟

    این سوالی است که برای تمام علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی پیش می آید در نگاه اول به کسب درآمد از اینترنت شما نیازی به وب سایت ندارید و می توانید از طریق روش های مختلفی که وجود دارد کسب درآمد اینترنتی داشته باشید مثلا همکاری در فروش محصولات دیگر شرکت ها یا فروش محصولات و خدمات از طریق انیستاگرام یا تلگرام , ولی اگر بخواهید بصورت حرفه ای و پایدار کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید راه اندازی سایت هوشمندانه ترین کار است .

    سایت نقش بسیار مهمی را در کسب درآمد اینترنتی ایفا می کند شما می توانید با استفاده از یک وب سایت تمام محصولات و خدمات خود را بصورت کامل به مشتریان معرفی کنید می توانید به بهینه سازی سایت روزانه ترافیک یا بازدید هدفمند بیشتری را از گوگل و سایر موتورهای جستجو دریافت کنید تمام فرایند های بازاریابی اینترنتی را می توانید در وب سایت پیاده کنید مثلا تولید محتوا برای اعتماد سازی و علاقه مند کردن کاربران به کسب و کارتان , با توجه به اینکه راه اندازی سایت برای کسب و کار اینترنتی اصلا کار سختی نیست حتما می توانید روی این گزینه حساب کنید و با کمی تلاش و صبر نتایج بسیار خوبی دریافت کنید.

    چگونه کسب درآمد اینترنتی داشته باشیم؟

    در فضای مجازی روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که هر شخص با توجه به مهارت های شخصی میزان سرمایه و همچنین علاقه به زمینه کاری می تواند از طریق آنها کسب درآمد اینترنتی داشته باشد ولی اغلب علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت اغلب خود را با افکار زیادی درگیر می کنند از ایده گرفته تا سرمایه گذاری مراحل راه اندازی کسب و کار جذب مشتری و فروش همه ی این موارد در مرحله اول باعث کندی راه اندازی کسب و کار شما می شود و حتی ممکن است هیچ وقت نتوانید آن کسب و کار را راه اندازی کنید لذا در روش هایی که ذکر می کنم نه نیاز به ایده است نه سرمایه ی خاص شما می توانید بدون سرمایه گذاری یا حتی داشتن ایده ی بکر کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

    5 روش کسب درآمد از اینترنت

    محصولات فیزیکی بفروشید

    دوستان زیادی هستند که به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستند و خیلی دوست دارند مثل فروشگاه های بزرگ ایران مثل دیجی کالا یا با میلو یک فروشگاه اینترنتی داشته باشند ولی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا یا بامیلو شما به هزینه های تبلیغاتی کلان نیاز دارید اما راه ساده تری هم وجود دارد که نیاز به سرمایه ندارد در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که محصولات دیگران را می فروشند یعنی در سایت خودشان محصولات را درج می کنند و هر وقت سفارشی ثبت شد محصول را تهیه می کنند و آن را برای مشتری ارسال می کنند این کار همکاری در فروش نیست و محصولات شما در انبار دیگری قرار دارد.


    روش دیگر کسب درآمد از اینترنتی با محصولات فیزیکی این است که خودتان محصولات پر مخاطب را تولید کنید مثلا صنایع دست ساز برای فروش صنایع دست ساز می توانید از پیج های انیستاگرام هم استفاده کنید و با معرفی محصولات خود در پیج شخصیتان اقدام به فروش محصولات نمایید در حال حاضر کسب و کارهای انیستاگرامی که توانسته اند مخاطبان هدفمندی جذب کنند درآمد خوبی از طریق انیستاگرام دارند تنها مشکل این روش در فرایند پرداخت است که برای رفع این مشکل می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید و با ایجاد فروشگاه در وب سایت و اتصال آن به درگاه های بانکی محصولات خود را در فروشگاه نیز درج کنید تا مشتریانی که تمایل به خرید محصولاتتان دارند از طریق انیستاگرام وارد سایت شوند و سفارش خود را ثبت کنند .

    کسب درآمد از اینترنت با تولید محصولات دیجیتال

    اغلب در کسب و کار اینترنتی محصولات دیجیتال را محصولات قابل دانلود می شناسیم حال این محصولات می توانند کتاب های پی داف باشند یا آموزش های ویدیویی که طرفداران زیادی هم دارد و هرکس که درحوزه ی خاص تخصص دارد می تواند با استفاده از این روش یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کند و درآمد خوبی نیز داشته باشد. محصولات دیجیتال مزیت های زیادی برای مشتریان و خود کسب و کار دارد برای مثال مشتری بلافاصله بعد از پرداخت می تواند فایل ها را دانلود کند و نیاز نیست که چند روز هم منتظر پست باشد و هم چنین قیمت کمتری را بابت تهیه ی محصول پرداخت می کند هم هزینه پست و هم هزینه دی وی دی را صرفه جویی می کند.

    محصولات دیجیتال فقط محصولات آموزشی نیستند مثلا می توانید قالب و افزونه های وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا را فارسی سازی کنید و از طریق فروش آنها اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ایران بسیار محبوب است و کسب و کارهای زیادی بر پایه وردپرس راه اندازی شده اند بازارافزونه و قالب این سیستم مدیریت محتوا بسیار داغ است و سود خوبی را برای صاحبان کسب و کار فراهم آورده است.

    کسب درآمد از اینترنت با تخصص های مورد نیاز برای وب

    همیشه در اینترنت به تخصص های مورد نیاز در حوزه ی طراحی وب سایت , پشتیبان سرور , سئو , و گرافیک نیاز است شما می توانید با ارائه خدمات در یکی از این حوزه ها و سایر حوزه های مرتبط کسب درآمد اینترنتی داشته باشید برای مثال اگر سئو کار خوبی هستید می توانید پروژه های سئو بگیرید و از همین طریق برای خودتان یک درآمد پایدار داشته باشید برای اینکه بتوانید در این حوزه ها خوب موفق شوید باید تخصص خوبی در حوزه ی کاری خود داشته باشید یا مثلا اگر می توانید تولید محتوا کنید می توانید از طریق تولید محتوا برای سایر کسب و کارها درامد خوبی داشته باشید تالبته باید بدانید تولید محتوا فقط نوشتن مقاله برای سایت ها نیست .

    کسب درآمد از طریق پذیرش تبلیغات

    امروزه تبلیغات جزء جدا ناپذیر هر کسب و کار اینترنتی است و تمام کسب و کار ها به دنبال موقیعت های مناسب تبلیغاتی هستند از تبلیغات گوگل گرفته تا تبلیغات در سایت ها می توانید با راه اندازی یک وب سایت و افزایش ترافیک سایت اقدام به پذیرش تبلیغات کنید و از این طریق در آمد خوبی داشته باشید منتها باید توجه کنید که افزایش ترافیک وب سایت اصلا کار راحتی نیست و به زمان صبر و حوصله نیاز است و شما باید با تولید محتوای سئو شده و هم چنین رعایت اصول سئو با مرور زمان ترافیک سایت را افزایش دهید تا یک سایت پر ترافیک مناسب برای تبلیغات داشته باشید اگر تیمی کار کنید سریع موفق می شوید.

    زمانی که سایتتان به شرایط مناسب تبلیغاتی رسید می توانید با پذیرش انواع آگهی از جمله بنر یا تبلیغات متنی یا رپورتاژآگهی اقدام به پذیرش تبلیغات کنید برای موفقیت در این روش کسب درآمد از اینترنت همانطور که گفتم هم به صبر و حوصله کافی نیاز دارید و هم به زمان لذا اگر دنبال روش های زود بازده هستید این روش پیشنهاد نمی شود این روش کسب درآمد اینترنتی جزء روش های سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود و بعد از اینکه ترافیک خوبی وارد سایت شود بدون شک درآمد قابل توجهی هم خواهد داشت.

    کسب درآمد از اینترنت با شبکه های اجتماعی

    در این مورد قبلا هم در مقالات دیگر بحث کرده ام کسب درآمد از اینترنت از طریق شبکه های اجتماعی روش تضمین شده ای نیست ولی غیر ممکن هم نیست و اشخاص زیادی هستند که در حال حاضر درآمد های خوبی را از طریق شبکه های اجتماعی مثل انیستاگرام و تلگرام کسب کرده اند اگر به دنبال کسب درآمد واقعی از اینترنت هستید بهترین راه راه اندازی یک وب سایت است.


    منبع : نت آموز
     
  2. farvahar
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏6/10/18
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    پایاب کیش یکی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی جزیره کیش است. فضایی جذاب و دیدنی که اگر قصد استفاده از تور کیش را دارید؛ بهتر است زمانی را برای بازدید از آن اختصاص دهید. در این مقاله وب‌سایت فروهر سیر کیش می‌خواهیم شما را با این جاذبه دیدنی آشنا کنیم. پایاب چیست؟

    به زبان ساده پایاب یا گدار بخشی از هر ساختار آبی از جمله رود و قنات است؛ که به نسبت سایر بخش‌های آن ساختار، عمق کمتری داشته و آب در آن به شکلی گسترده قرار دارد. پایاب قنات امکانی است برای برداشت آب از قنات. در توضیحی دقیق‌تر پایاب قنات دهلیزی است که در حاشیه دهانه چاه حفاری می‌شود. این پایاب از طریق پله‌هایی سطح زمین را به سطح آب جاری قنات متصل می‌کند. یکی از ویژگی‌های پایاب قنات، سبک و زاویه طراحی این پله‌هاست. در واقع این پله‌ها طوری طراحی می‌شود که آخرین پله به انتهای چاه برسد؛ و روشنایی نور دهانه چاه بر سطح آب افتاده و فضای داخلی را روشن کند. در گذشته در انتهای پله‌های پایاب محوطه‌ای ساخته می‌شد که در مقابل آب و هوای گرم بیرون، هوایی مطبوع، خنک و لذت‌بخش را برای استراحت کردن ایجاد می‌کرد. پایاب کیش کجاست؟

    در نزدیکی مجموعه درخت سبز کیش، می‌توانید از این جاذبه توریستی زیبا نیز دیدن کنید. پایاب کیش امروزه طبیعتا فعالیت اصلی خود را ندارد؛ و به مکانی تفریحی و گردشگری تبدیل شده و روزانه میزبان تعداد زیادی از مسافران تور کیش ارزان است.

    طی سال‌های گذشته پایاب کیش توسط مسئولان جزیره به طور کامل بازسازی شده؛ و کاربری تفریحی و گردشگری پیدا کرده است. البته تاریخچه این پایاب به بیش از ۲ هزار سال قبل باز می‌گردد؛ و می‌توان گفت این سازه، قدیمی‌ترین سازه موجود در جزیره کیش است.

    اما علت اینکه این جاذبه گردشگری جزو محبوب‌ترین و پربازدیدترین امکانات جزیره است؛ قرار گرفتن مجموعه متنوعی از امکانات رفاهی و تفریحی در کنار آن است. در واقع در هنگام بازسازی و طراحی دوباره پایاب کیش، این امکانات به آن افزوده شد؛ تا مکانی مناسب و جذاب برای تفریح و استراحت مسافران تور کیش، بخصوص خانواده‌ها باشد.

    در واقع پایاب کیش مکانی است که علاوه بر بازدید از شگفتی‌های تاریخی این سازه جالب، می‌توانید در کافه و رستوران سنتی آن لحظاتی خوب و زیبا را بگذرانید.

    رستوران سنتی پایاب کیش به طور منظم و با امکانات بی‌نظیر در این منطقه قرار گرفته است. این رستوران را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های جزیره دانست. پخش موسیقی زنده در این رستوران نکته‌ای است که علاقمندان زیادی را از گوشه و کنار جزیره برای صرف شام و نهار به آنجا می‌کشاند.

    همچنین باید گفت رستوران پایاب کیش یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های جزیره است؛ که در فضایی باز به مساحت ۵۰۰ متر مربع به ارائه انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی به مشتریان می‌پردازد. پس اگر می‌خواهید در کنار بازدید از پایاب کیش، دلی از عزا درآورید این رستوران را فراموش نکنید.

    همچنین بجز رستوران، پایاب کیش دارای یک کافه و چایخانه سنتی است. این محل که دکوراسیونی سنتی دارد از شما با انواع نوشیدنی‌ها و… پذیرایی می‌کند.

    در نهایت برای رفتن به پایاب کیش باید حدود ۱۰ کیلومتر از مرکز شهر کیش دور شوید. البته در تمام ساعات شبانه‌روز تاکسی تلفنی‌های کیش آماده خدمت‌رسانی به شما هستند؛ تا در کمتر از چند دقیقه شما را به این مکان زیبا و دوست داشتنی برسانند.

    فراموش نکنید که پایاب کیش محلی برای داشتن یک تفریح خانوادگی و آرامش بخش است؛ و می‌تواند نیمی از روز شما را در سفر تور کیش لحظه آخری به خود اختصاص دهد.
     
  3. farvahar
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏6/10/18
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    5
    جنسیت:
    مرد
    تفاوت شاهتیرها با تیرچه های معمولی

    شما ممکن است کلمات شاهتیر و تیرچه را شنیده باشید که به طور مکرر استفاده می شوند، اما تفاوت های مهمی آنها را از یکدیگر تفکیک می کنند. درک تفاوت بین شاهتیر و تیرچه برای هر سازنده، مهندس یا کارگر ساختمانی ضروری است.تیرچه کرومیت را از ما بخرید.

    شاهتیرها تکیه گاههای اصلی افقی یک سازه هستند و از تیرچه های کوچکتر پشتیبانی می کنند. تمام شاهتیرها نوعی تیر هستند اما همه تیرها شاهتیر نیستند. در اینجا نگاهی به تفاوت های اساسی میان این دو المان می اندازیم.

    اندازه
    تفاوت اصلی بین یک شاهتیر و یک تیرچه بتنی در اندازه آنها است. به طور کلی، کارگران در صنعت ساخت و ساز به تیرهای بزرگ تحت عنوان شاهتیرها اشاره می کنند.

    هیچ محدودیت عرضی، طولی یا وزنی وجود ندارد که تفاوت بین یک تیر و یک شاهتیر را رقم بزند. در عوض، سازندگان عمدتا به چگونگی استفاده از این المان ها توجه می کنند.

    اگر این عنصر یک تکیه گاه اصلی افقی باشد، یک شاهتیر است و اگر نه یک تیر معمولی. اما اگر یک تکیه گاه کوچک در سازه است، یک تیر معمولی خواهد بود.

    به عنوان مثال، تکیه گاه یک سازه پل به طور معمول یک شاهتیر است، در حالی که تکیه گاههای کوچکتر در یک خانه مسکونی را تیر می نامند. اکثر تکیه گاه های افقی در سازه های بزرگ، شاهتیرها هستند چرا که ابعاد خیلی بزرگی دارند.

    کارکرد
    هیچ تفاوتی بین کارکرد رفتاری شاهتیر و تیرچه وجود ندارد. هر دو هدف مشابهی دارند که در برابر نیروهای خمشی مقاومت کنند.

    یک شاهتیر نوعی تیر تکیه گاهی است. این یک تکیه گاه افقی اصلی در سازه است که از تیرهای کوچکتر پشتیبانی می کند. مانند تیرچه ها، شاهتیرها نیز دارای مقاطع I شکل هستند که از دو بال و یک جان برای ایجاد پایداری تشکیل می شوند.

    شاهتیرها همچنین از مقاطع جعبه ای یا Z شکل و همچنین سایر اشکال ساخته می شوند. در صنعت ساختمان معمولا از شاهتیرها برای ساختن پل ها و همچنین ساختمان ها و سازه های دیگر استفاده می شود.

    قابلیت تحمل بار
    شاهتیرها بارهای دینامیکی را تحمل می کنند. این چیزی است که آنها را برای ساخت ساختمان ها در اولویت قرار می دهد، چرا که بار وارد شده ثابت نیست.

    بارهای دینامیکی به نوعی از بارگذاری گفته می شود که میزان آنها در طول زمان متغیر است. اما بر خلاف آنها، بارهای استاتیکی در طول زمان مقدار ثابتی دارند.

    در پل ها نیاز به المان هایی دارید که قابلیت تحمل بارهای دینامیکی را داشته باشند و تخریب نشوند. شاهتیرها دارای ساختار ویژه ای هستند که قابلیت تحمل بارهای سنگین دینامیکی را به آنها می دهد.

    وظایف
    شاهتیر یک تیر اصلی است. وظیفه اصلی آن این است که بارها را به ستون هایی که بر روی آنها قرار گرفته است منتقل کند. وظیفه اصلی تیرچه ها نیز این است که بارها را به شاهتیرها انتقال دهند.

    تیرها برای اینکه بتوانند تنش های برشی را تحمل کنند، خم می شوند در حالی که شاهتیرها مقاومت بیشتری دارند تا از تیرهای کوچکتر حمایت کنند.