انجمن برنامه نویس

مقاله : انتشار رپورتاژ خبری به صورت کمپین

شروع موضوع توسط zahra-hamedani ‏10/9/18 در انجمن مقالات برنامه نویسی

گنجینه های
برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
زبان های برنامه نویسی
فیلم های آموزشی
پروژه محور C#
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی اندروید
فیلم های آموزشی
طراحی سایت
فیلم های آموزشی
برنامه نویسی پایه
گنجینه برنامه نویسی C# آموزش برنامه نویسی C سیستم مدیریت بانک آموزش اندروید - مقدماتی آموزش زبان HTML اصول و مبانی برنامه نویسی
گنجینه آموزش ASP .Net آموزش برنامه نویسی C++‎ پیاده سازی مدیریت آتلیه آموزش اندروید - تکمیلی آموزش زبان CSS آموزش الگوریتم و فلوچارت
گنجینه برنامه نویسی PHP آموزش برنامه نویسی C# پیاده سازی سیستم هتلداری آموزش اندروید - پیشرفته آموزش زبان Java Script آموزش تبدیل فلوچارت به کد
گنجینه آموزش طراحی وب آموزش برنامه نویسی جاوا شبیه سازی دستگاه عابربانک آموزش ساخت لیست ایمیل آموزش زبان jQury برنامه نویسی اسمال بیسیک
گنجینه برنامه نویسی متلب آموزش برنامه نویسی PHP پیاده سازی مدیریت آموزشگاه آموزش ساخت گالری تصاویر آموزش زبان XML آموزش برنامه نویسی اسمبلی
گنجینه برنامه نویسی اندروید آموزش برنامه نویسی پایتون پیاده سازی سیستم صدور بلیت آموزش کنترل ربات با اندروید آموزش طراحی Responsive طراحی سایت ویژه کودکان
گنجینه برنامه نویسی VB .Net آموزش برنامه نویسی اندروید پیاده سازی سیستم نوبت دهی آموزش ارتباط با دیتابیس سرور ساخت سایت خبری کدنویسی سریع با Emmet
گنجینه زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی زبان R سیستم حسابداری و انبارداری زبان بیسیک فور اندروید (B4A) ساخت سایت فروشگاه آموزش کار با پایگاه داده
  1. zahra-hamedani
    karbar Rank

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/18
    ارسال ها:
    24
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    7
    یک راهکار ساده برای افزایش بهره‌وری گزارش تبلیغاتی، ارائه هم‌زمان آن‌ در سایت‌های خبری متعدد هست که باعث می‌شود کاربران بیشتری از آن مطلع بشوند. قاعدتاً وقتی تعداد بک لینک‌هایی که به سایت شما ارجاع می‌دهند افزایش پیدا می‌کند، تأثیر قابل توجهی بر ارتقای جایگاه سایت از دید موتور‌های جستجو می‌گذارد. علاوه بر این به خاطر داشته باشید در هر گزارش آگهی نباید بیشتر از 3 لینک سایت مبدأ وجود داشته باشد. قرار دادن لینک‌های متعدد در یک محتوای تبلیغاتی، ارزش آن را پایین می‌آورد.
    ویژگی‌های یک رپورتاژ آگهی موثر
    تفاوت اصلی رپورتاژ آگهی با تبلیغات معمولی این هست که رپورتاژ داستان دارد در صورتی که تبلیغات عادی فقط به معرفی محصول می‌پردازد. در ادامه به چند ویژگی کاربردی اشاره شده‌است که رعایت آن‌ها در آگهی، تأثیر قابل توجهی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد.
    نیازی نیست در رپورتاژ آگهی، کسب و کار را به طور کامل معرفی کنید و به تمام ویژگی‌های آن اشاره کنید. بهتر است تمرکز خود را فقط بر روی وجه تمایز و برتری که نسبت به رقیبان دارید بگذارید. فراموش نکنید مخاطب حوصله خواندن مطالب تکراری و طولانی را ندارد پس به نقاط قوت‌تان اشاره کنید.
    به کسب و کار خود هویت بدهید. برای این کار می‌توانید داستانی واقعی درباره سازمان و یا مؤسس آن بنویسید. نقطه شروع فعالیت، دلایل موفقیت و یا حتی پیشینه کاری شرکت می‌تواند موضوعات جذابی برای داستان باشد.
    درباره افرادی بنویسید که به کمک خدماتی که از شما گرفتند، توانستند موفق بشوند. با آن‌ها مصاحبه کنید و یک گفتگوی واقعی را در رپورتاژ آگهی بیاورید. به این شکل می‌توانید اطمینان مخاطب را جلب کنید.
    از تصاویر و تیتر‌های جذاب در متن آگهی استفاده کنید. بنابراین افرادی که فرصت ندارند تمام مقاله را مطالعه کنند، لااقل سر تیترها و تصاویر را مشاهده می‌کنند.
    منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب